הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

12 יוני, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

יעדים חדשים לחינוך בקרית טבעון

סוכמו ע"י פורום המנהיגות החינוכית. היעד השנתי היה חידוד השייכות, ההזדהות והגאווה המקומית – תהליך שבסופו הוצג רצף פעילויות חינוכי המושתת על תכנית הלימודים של משרד החינוך

פורום המנהיגות החינוכית בקרית טבעון סיכם בשבוע שעבר את פעילותו בשנת הלימודים תשע"ו, בישיבה חגיגית במועצה. השתתפו:  מנכ"ל המועצה יאיר אודם, מנהלת מחלקת החינוך גילה דינר, מפקחת מתכללת יעל סלומון, היועץ רפי אורן, מנהלי בתי הספר אורט גרינברג, נרקיסים, קרית עמל, שקד, רימונים, מנהלת הנוער ומנהל השירות הפסיכולוגי.

היעד השנתי של הפורום היה חידוד השייכות, ההזדהות והגאווה המקומית – תהליך שבסופו הוצג רצף פעילויות חינוכי המושתת על תכנית הלימודים של משרד החינוך.

פורום מנהלים

דרך פעילותו של הפורום התבססה על עיקרי התפיסה החינוכית של קרית טבעון, כפי שגובשה בתכנית האב לחינוך משנת 2011 והתרכזה ביעדים המרכזיים שהציבה לעצמה: פתיחת אזורי רישום, טיפוח ייחודיות בית ספרית, מעורבות הורים, הבטחת הרצף החינוכי לאורך היום ופיתוח והטמעת מרכיבי איכות ומצוינות במערכת החינוך ביישוב.

יעל סלומון: "פורום המנהיגות החינוכית מסכם היום שנתיים של פעילות מבורכת כגוף שהגדיר עצמו כמוביל ומשפיע בנושאי חינוך יישוביים.  את הפורום מובילות יחדיו מנהלת מחלקת החינוך ואנכי, כשותפות להובלת נושאי חינוך יישוביים שונים על פני ברצף מהחינוך הקדם יסודי ועד התיכון דרך החינוך הלא פורמלי ובאמצעות בניית שותפויות.

פורום

זו ההזדמנות עבורי להודות ליאיר אודם, המנהל הפורש של החינוך, על עבודה משותפת שהניבה פירות מבורכים בזכות ההבנה של יאיר לצרכי החינוך ומתוך ראייה של תרומת העבודה המשותפת לקידום החינוך ביישוב. שותפות זו ממשיכה באופן פורה עם גילה דינר, המנהלת הנוכחית של החינוך ביחד עם מנהלי מוסדות החינוך ביישוב ואנשי המועצה העוסקים בחינוך".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>