הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

25 אוקטובר, 2015 פורסם ב במה חופשית
אין תגובות

הם לא נחמדים

עד כמה אנחנו עדיין מסוגלים לקצת הומור והאם אין כאן יותר מידי פרות קדושות

גברילו פרינציפ

בואו נשים דברים על השולחן, בואו נוריד את המסכות והאיפור, את הרייבן החדשים ואת הפאה (חשבת שאף אחד לא ישים לב הא?) – אנחנו גזענים. שחורים, לבנים, ערבים, תימנים ומעריצי סברי מרנן, כולם גזענים. אנחנו יונקים סטיגמות מגיל קטן! התימני קמצן, הרומני גנב, הכורדי לא חכם במיוחד והערבי כמובן שיודע רק להתפוצץ.

אני אתחיל בזה שסטיגמות זה רע, פויה! אסור לנו לשפוט אף אדם על פי רמת פרסיותו! אז על מה לעזאזל אני מבלבל לכם את המוח? הרי כל בוגר גן שולה יודע שסטיגמות וגזענות זה רע.

אני רוצה להעלות על השולחן את תופעת הקנאה בקורבנות. בשנים האחרונות מסתובבות ביננו יותר פרות קדושות מבסניף מקדונלדס בניו דלהי, וכהמבורגר טלה מדיום רייר באמצע מצעד הגאווה אני רוצה לקום, לעמוד על השולחן ולצעוק – בואו נשחט פרות קדושות!

הוד רוממותו ג'רי סיינפלד אמר כי אינו מוכן להופיע יותר בפני סטודנטים, למה? כי אי אפשר לצחוק על כלום! בדיחה על שחורים? מכות. בדיחה על טבעונים? דלי צבע על האוטו. בדיחה על לבנים? תביעה. בדיחה על נשים? קללות. ואם אין בקהל נציג של האוכלוסייה הנעלבת? נציג מאוכלוסייה אחרת ירים את הכפפה.

ידידיי! איבדנו את היכולת לצחוק על עצמנו ואימצנו מנגד היעלבויות, הפוליטקלי קורקט השחית את רוח החיים שלנו כמו שדעא"ש השחיתו כל אתר ארכאולוגי במזרח התיכון. אין מקום לכל כך הרבה פרות קדושות, הסטנדאפיסטים נאלצים להסתפק בבדיחות "מכיר את זה" ואנשים כמוני שלא אימצו בחייהם את מחסום התאקט נאלצים לבלוע את כל האבסורד הזה ולחייך למצלמה.

מעל במת מגזין המוסד האקדמי המכובד הזה, אני רוצה לקרוא לכם! הלבנים, השחורים, הערבים, התימנים והיבוסיים! תיהנו מההומור, הוא לא האויב שלנו. תיהנו מהביקורת, אולי תלמדו משהו. ולסיום סיומת, נשאר לי דבר אחד אחרון חביב אליהם ידידיי שוחטי הפרות – בואו נתרכז במאבק נגד האויב האמתי שלנו! טל מוסרי!

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>