הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 יוני, 2015 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

הזכות לבחור

לרגל הבחירות לאגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אורנים, בדקה לורט בר קאופמן מה גורם לאנשים לרצות להתמודד בבחירות

 לורט בר קאופמן

בשבועות האחרונים נחשפנו לבחירות לאגודת הסטודנטים באורנים כאשר במצעד הרשימות עמדו שלוש רשימות איכותיות ומגוונות מאוד. בשעות אלו חשוב לזכור את הדברים אשר גורמים לנו לצאת לבחירות.

יצאתי לשאול את המתמודדים לתפקיד יו"ר האגודה שאלה אחת ויחידה, מה גרם לך לצאת לבחירות? ואלו התשובות שקיבלתי:

אהד מרשימת 'בייגלה' אמר: "בחירתי להקים רשימה נובעת מהרצון לעשות יותר ומהאמונה כי באמת יש מקום לשינויים. דעתי היא שלמרות העבודה הקשה ישנם עוד לא מעט דברים שניתן לשנות ולעשות. אני מאמין שהאנשים אשר נמצאים איתי ברשימה ייצגו את כולנו בצורה הטובה ביותר".

מירב מרשימת 'פלפל' אמרה: "יש פה דברים שקצת הפריעו לי במכללה ובשביל להרגיש שייכת. וגם רציתי לשנות כי ראיתי שאלו דברים שמפריעים לעוד סטודנטים ולא רק לי… ואני גם אוהבת במקום שאני נמצאת בו ליצור את השייכות, כן ליצור את ההווי וככה גם אחרים ירצו להצטרף ולשנות.. כי רק לדבר זה לא מספיק. צריך גם לעשות".

יאן מרשימת 'רואים אותך' אמר: "כולנו מתמודדים לאגודת הסטודנטים כי לכולנו יש את הרצון לשפר ולהיטיב עם כמה שיותר סטודנטים במכללה, ואנחנו הקמנו רשימה שתוכל לייצג כמה שיותר סטודנטים במכללה".

הרבה מועמדים יוצאים ל"מרוץ" לרשות מועצת תלמידים, לאגודת הסטודנטים ואחר כך גם לפוליטיקה עם רצון לשנות. כולנו חיים במקום שלא בהכרח עונה על כל הדרישות שלנו ולכן אנחנו רוצים לשנותו.

אם נסתכל על השחקנים הגדולים והרציניים במרוץ לשינוי, אנחנו יכולים לראות שרבים מהם מזמן שכחו את הסיבה שבגללה הם יצאו אל מרוץ הדמים הקטלני הזה ובמיוחד בגלל זה היה חשוב לי לשמוע את סיבות המתמודדים לתפקיד יו"ר, מדוע הם בחרו לעמוד בפס הזינוק בשלב זה.

בקו הסיום של המרוץ סביר להניח שכל אחד מהרצים יגיע תשוש וכל ההבטחות והדברים שנאמרו ישכחו בהמשך הדרך. ולמרות זאת, אני מקווה כי המתמודדים לא יישכחו את ציבור הבוחרים גם אם הם לא אלו שישבו על "כס הברזל" פיזית. ובכלל, מי ייתן שעוד סטודנטים וסטודנטיות יזכרו כי הקול שלהם חשוב וחוץ מלהצביע הם גם יחשבו שהקול שלהם מספיק חשוב כדי ללכת, להתמודד ולנסות להשפיע על העתיד שלנו במכללת אורנים.

זכרו שסיסמת אורנים – "אורנים קודם כל אנשים" – לעולם לא תתקיים אם האנשים שחיים באורנים לא ירצו לשנות ולהשפיע.

מאחלת לקבוצה המנצחת בהצלחה בהמשך דרכם באגודה ושנת שינוי טובה!!

דדדד

צילמה: לורט בר קאופמן, מכללת אורנים שבוע הבחירות 2015

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>