הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

17 אפריל, 2015 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

דווקא בברלין

מוסטפה גדיר השתתף במשלחת סטודנטים מאורנים שנסעה לברלין ודווקא שם הבין עד כמה מורכבים החיים בישראל

מוסטפה גדיר

משלחת סטודנטים המשתתפים בקורס מנהיגות בהיבט בין-לאומי נסעה לברלין כדי ללמוד על ההיבטים השונים בעיר, הן מהבחינה הרב תרבותית והן בפן ההיסטורי על שלל אופניו. המשלחת ביקרה באתרים בעלי משמעות ליצירת התוכן הנלמד.

unnamed

unnamed (4)

תהליך הלמידה נעשה באמצעות מתודות שונות כגון ביקור במוזיאון היהודי,  במרכז אנה פרנק ובמוזיאון טופוגרפיה של טרור אשר מתעד את פעילות הנאצים ומדגיש את אופי הפעילות של המבצעים.

המשלחת קיימה סמינר משותף עם סטודנטים גרמנים שעסק בזהות אישית וקולקטיבית, נפגשה עם אנשי חינוך מהקהילה הטורקית בעיר וביקרה במרכז לקהילה הגאה. כמו כן, המשלחת לא זנחה את חיי הלילה העשירים של ברלין ובילתה כמדי ערב בפאבים שונים ובמסיבות.

בראש המשלחת היו ראש החוג לחינוך חברתי קהילתי מיקי מוטולה והמרצה גבי פארברוב.

unnamed (2)

לי אישית המשלחת הייתה חוויה משמעותית ומפרה. מחשבות רבות ליוו אותי במשך הימים שעברו מהר, מחשבות על החיים בישראל עם כל המורכבות שבדבר, על ההיסטוריה ועל ההשלכות לעתיד, ונוצרה אופטימיות מלראות את הסטודנטים הנפלאים שהיו איתי, את סקרנותם ואת ניסיונם לראות מעבר לקלישאות.

unnamed (3)

 

מוזר להרגיש את האסימונים נופלים לגבי המורכבות של החיים בישראל דווקא בברלין.

בהזדמנות זו הייתי רוצה להודות למיקי , גבי , סמאול , דרוויש , אופוק, ג'ומאנה, מריאנה, דניאל, ויקה ונדב שבלעדיהם זה לא היה קורה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>