הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 פברואר, 2015 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

מעומק הלב: 16 מלגות לתושבי הקריה

בשבוע שעבר נערך במועדון התרבות של עמותת "שלהבת" טקס להענקת 16 מלגות לסטודנטים בני הקריה הלומדים במסגרות אקדמיות והכשרה מקצועית. את המלגות, בסך 3,000 שקלים כל אחת, תרמו עמותת "מעומק הלב", קרן "תמי", תורמים פרטיים ופרויקט "שיק בוטיק" הפועל בחסות רשת המתנ"סים בקרית טבעון.

האירוע כלל שירה וקטעי נגינה בכינור וגיטרה, ונערך במעמד חבר המועצה חן ויסמן. ויסמן הודה לתורמים וברך את הזוכים, יו"ר עמותת "מעומק הלב" – איתן קלמר, נציגים מטעם התורמים והעמותות, סטודנטים וסטודנטיות, בני משפחה ואורחים. השנה בלט במיוחד המגוון העשיר של התחומים שלומדים הסטודנטים והסטודנטיות בקריה, להם הוענקה המלגה.

יו"ר עמותת מעומק הלב איתן קלמר: "כמדי שנה, גם השנה טקס הענקת המלגות לסטודנטים וסטודנטיות תושבי הקריה משמח ומרגש אותי מאוד. אני גאה בקהילה בקריית טבעון הנרתמת לסייע לזולת ובמיוחד לסטודנטים וסטודנטיות מהיישוב. מה שמייחד את האירוע הוא צניעותם של רבים מהתורמים המבקשים להישאר אנונימיים. אני מאחל לזוכים ולזוכות הצלחה רבה בלימודים".

טקס הענקת המלגות הוא סיום תהליך מסודר שהעמותה קיבלה ומיינה את פניות התושבים. המועמדים הפונים לקבלת המלגה עוברים בדיקה מדוקדקת על ידי ועדה המורכבת מאנשי ציבור הבוחנים את הנתונים בהתאם לקריטריונים שנקבעו מראש, וזאת מתוך שאיפה להעניק המלגות לסטודנטים שבאמת זקוקים להן. הרצון הוא לסייע במתן כלים בעלי ערך משמעותי ותועלת.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>