הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 פברואר, 2015 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

המכון לאמנות באורנים : כבוד למורים המציגים

הציירת ענבל מנדספלור, 38, בוגרת המכון לאומנות באורנים וכיום מלמדת בו רישום, מציגה תערוכת יחיד בבית האמנים בירושלים. את התערוכה 'נקמה ורודה' אצרו מוריה של מנדספלור במכללת אורנים, האמנים אלי שמיר ודורית רינגרט. 'נקמה ורודה' עוסקת בנשים הנתקלות באלימות, החל מגיבורת הסרט ל'הרוג את ביל' וכלה בדפני ליף שנפגעה על ידי שוטרים בהפגנה.

ואם זה לא מספיק, אז אוהד מטלון, 42, בוגר בצלאל, המלמד צילום במכון לאמנות במכללת אורנים מציג בימים אלה תערוכה במוזיאון תל אביב. התערוכה 'פוטו-אופ' משתנה ומתפתחת לעיני הקהל בתקופת התצוגה. העבודות חושפות תהליכים שבין פעולת הצילום לבין הדפסה, בין מסגור ובין הצבה של האובייקטים המוצגים. בכל יום מופק ונתלה צילום חדש, ובהתאמה נכתבים גם הטקסטים הנלווים. "חדשני ומיוחד", אומרים המבקרים.

'איכה תגיע לחוף' זו תערוכה חדשה של טלי גיל, גם היא מרצה במכון לאמנות, המציגה בגלריית טובה אוסמן בתל אביב. העבודות שלה כוללות פיסות ברזל שנסחפו אל הים, צירים חלודים מארגזי תחמושת שנמצאו במטווח נטוש, מסמרים ישנים, מטפחות בד ודפים שנקרעו מספרי כיס ישנים. כל אלה 'נספגים' ביצירות המקוריות. לפתיחת התערוכה שהתקיימה השבוע הגיעו רבים, ביניהם קולגות מהמכללה, חברים, בני משפחה ואמנים.

בתמונה טלי גיל וידיד. צילמה: אלה ברקוביץ'

טלי גיל

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>