הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

23 דצמבר, 2014 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

עדיין משרתת במילואים

רעות

רעות קראוס, בת 26, גרה בכפר חורש, סטודנטית במסלול מל"ח, בחוג לאומנות

גדלתי בקיבוץ כפר החורש, וכיום מתגוררת עם בן זוגי בקיבוץ. לפני שנתיים עזבנו את הקיבוץ בעקבות עבודה. השנה שבנו לקיבוץ מכמה סיבות שביניהן היא החלטה לבנות את ביתנו בקיבוץ המתחדש ואף להתקבל לחברות.

קצת מהשירות הצבאי – הגיוס לצבא השפיע עלי הרבה, והוא חלק בלתי נפרד מזהותי כיום. התגייסתי לתפקיד מפעילת "האמר" קרבי, תפקיד מאתגר מאוד, מפתח ואינטנסיבי. תפקידה של המפעילה הוא לנהוג ב"האמר" המחופש לטנק או נגמ"ש בשטחים המיועדים לתרגילים מבצעיים. התרגיל מתנהל בשטחי צאלים וכיום גם בצפון הארץ. במסגרת התפקיד אנו מסבירות ומתפעלות את כלל המערכות של ה"האמר" במערכת הלייזר שבאמצעותה מתבצע הירי בין כלי לכלי, בידע על עבירות ה"האמר" בשטח ועוד. ההתמודדות עם התפקיד לימדה אותי דברים חדשים בהדרכה, במנהיגות, בכוח סיבולת גבוהה ובעיקר על עצמי.

עוד משהו חשוב, עדיין מבצעת מילואים.

עובדה מגניבה – עברתי קורס קונדיטוריה לפני שלוש שנים. עסקתי במקצוע למשך שנה וחצי. שנה וחצי מתישה, מפרכת ומעייפת, אבל גם מדהימה, מלמדת, מספקת ומעצימה. מכינה עדיין בבית להנאתי מתוקים ומלוחים. עובדת בעיקר עם עוגות מעוצבות בבצק סוכר.

היום אני עובדת במערכת החינוך בקיבוץ, מקווה לפתח את החינוך בקיבוץ ולהביא את צרכיהם של הילדים מגיל אפס שנים עד שמונה עשרה שנים לראש סולם העדיפות.

לומדת שנה ראשונה ב"מכללת אורנים" בחוג לאמנות, בתוכנית מל"ח.

החלום – לטייל בקובה…

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>