הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

1,400 שוטרים ומתנדבים ליד מוסדות החינוך במחוז

 קצין אגף המבצעים, נצ"מ יוסי חמו, אמר כי הם פונים לציבור הנהגים לנהוג במשנה זהירות בקרבת מוסדות חינוך, להאט את מהירות הנסיעה ולאפשר לתלמידים לחצות בבטחה

1,400 שוטרים, מתנדבים ואנשי אבטחה הוצבו ליד 2,400 מוסדות החינוך שבמחוז הצפוני של המשטרה עם פתיחת שנת הלימודים ביום שני. נושא אבטחת מוסדות החינוך סוכם בישיבה שהתקיימה בסוף השבוע שעבר בראשות מפקד המחוז הצפוני, ניצב זהר דביר, ובהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז הצפוני ומפקדי התחנות. בישיבה הציג קצין אגף המבצעים של המחוז, נצ"מ יוסי חמו, את היערכות המשטרה לפתיחת שנת הלימודים בצל מבצע "צוק איתן". מפקד המחוז אישר את פקודת המבצע "חזרה ללימודים" וההיערכות של כלל תחנות המחוז לקראת חזרתם של התלמידים והילדים מהחופש הגדול, תוך שהנחה את מפקדי התחנות לרכז מאמץ ולהפעיל את מירב השוטרים והמתנדבים במבצע שיתקיים בימים הראשון והשני של שנת הלימודים. בתוך כך הוא הורה לעבות את המשמרות במוקד 100 של המחוז הצפוני, במטרה לתת מענה מהיר לכלל הבעיות.

מבצע "חזרה ללימודים" כלל כ-1,400 שוטרים ומתנדבים מהמחוז הצפוני, יס"מ, שוטרי מג"ב, שוטרי אגף התנועה, וכן מאבטחים וסדרנים במוסדות החינוך. השוטרים והמתנדבים הוצבו במשימות אבטחה בריכוזי מוסדות חינוך ובאשכולות גנים, ביצעו סיורי ניידות, הוצבו בסמוך למעברי חצייה וטיפלו בנושאי תנועה במטרה למנוע סיכון הולכי רגל, חסימת נתיבי נסיעה ועומסים כתוצאה מעצירת כלי רכב והורדת תלמידים בכניסות לבתי הספר ובגנים.

קצין אגף המבצעים, נצ"מ יוסי חמו: "אנו פונים לציבור הנהגים לנהוג במשנה זהירות בקרבת מוסדות חינוך, להאט את מהירות הנסיעה ולאפשר לתלמידים לחצות בבטחה. פנינו אל ההורים להסיע את הילדים אל מוסדות החינוך בבטחה, לאפשר ירידה מהרכב רק בצד המדרכה, ולהשתדל לעשות זאת בצד הקרוב ליעד. משמרות הזה"ב של משטרת ישראל מלמדים את הילדים את כללי הזהירות בדרכים, אולם חובה על ההורים לשנן ולתרגל עם הילדים את הכללים הללו, בפרט בתחילת השנה".

מפקד המחוז, ניצב זהר דביר, איחל בשם שוטרי המחוז שנת לימודים מוצלחת ובטוחה לכל התלמידים שחזרו השבוע לספסל הלימודים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>