הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

5 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

פתיחת שנת לימודים חלקה בטבעון

קבלות פנים חגיגיות התקיימו בבתי הספר ובגנים. מנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם: "עבדנו קשה בחודשיים האחרונים ואני גאה שהשנה נפתחה עם אפס תקלות"

3,110 תלמידים נקלטו ביום שני השבוע במוסדות החינוך השונים בקרית טבעון בצורה חלקה וללא תקלות. במהלך הבוקר ביקרו ראש המועצה, דוד אריאלי, ומנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם, במוסדות החינוך ברחבי הקריה ובירכו את התלמידים החדשים והוותיקים, את הצוותים החינוכיים ואת ההורים, לקראת שנת הלימודים החדשה. בכל אחד מבתי הספר נערכו טקסים חגיגיים לקבלת תלמידי כיתות א', ז' וט', אותם אירגנו והובילו תלמידי השכבות הבוגרות בבתי הספר, במסגרתם זכו התלמידים החדשים לקבלות פנים מרגשות.

יצוין כי לתלמידים החדשים במוסדות השונים (יסודי, חטיבה ותיכון) נערכו פעילויות גיבוש מוקדמות ע"י צוות המחנכות, מתוך שאיפה לכניסה רגועה וחלקה ככל האפשר ביום הלימודים הראשון, כפי שאכן היה.

מנהל השש-שנתי באורט גרינברג, אתי לוי, שמונה לפני כחודשיים לתפקיד, ערך מפגש היכרות לתלמידי השכבות הבוגרות, בירך אותם והציג בפניהם את ה"אני מאמין" שלו.

גם בגני הילדים נערכו הצוותים החינוכיים מבעוד מועד. גננות וסייעות בכל הגנים אירגנו וקישטו את גני הילדים במטרה לייצור אווירה מזמנת וחמה הן לילדים החדשים והן לוותיקים, וכמו כן נערכו ימי היכרות לילדים עם צוות הגן. ביום הראשון ללימודים התייצבו מתנדבות זה"ב בגן ומתנדבים אחרים לעזרת הצוותים, דבר שסייע רבות בזרימה המוצלחת של תהליך הקליטה. אחת הגננות סיפרה: "יש משהו מאוד מיוחד באווירה של היום הראשון, כאשר הצוות החינוכי מתרגש לא פחות מהילדים".

יצוין כי עפ"י תוכנית משרד החינוך, תחל שנת הלימודים בגנים ובכיתות השונות במפגשי שיח, בהתאם לגיל הילדים, כאשר הצוות החינוכי יעסוק בין השאר בחוויות האישיות של הילדים בחופשה בצל מבצע "צוק איתן". כמו כן יינתן מענה רגשי לתלמידים, כל ילד בהתאם לצרכיו.

מנהלת מדור גני ילדים במועצה, גילה דינר: "היום הראשון ללימודים נפתח בשמחה ובהתרגשות. כמו בכל שנה קיבלו הצוותים החינוכיים את הילדים וההורים בחיוך ובמצב רוח טוב, מתוך מאמץ להגיע לכל ילד וילדה באופן אישי. הגנים היו ערוכים ומאורגנים, מה שמקל מאוד על ההורים ועל הילדים את המעבר. אני גאה מאוד בצוות הגנים המקצועי ומאחלת לכולנו שנה טובה ומוצלחת".

מנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם: "היום הראשון ללימודים הוא תמיד יום של שמחה וגאווה גדולה לצוות המסור במחלקת החינוך, ולי באופן אישי. עבדנו קשה בחודשיים האחרונים ואני גאה שהשנה נפתחה בצורה חלקה ועם אפס תקלות. יש לנו מערכת חינוך מצוינת וצוות ניהולי וחינוכי מקצועי, ואין לי ספק שתהיה לנו שנה טובה מכל הבחינות".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>