הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

22 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

עמותת "מעומק הלב": חולקו 160 סלי מזון

160 משפחות מעוטות יכולת בקרית טבעון ייהנו מסל מזון מכובד לקראת ראש השנה. ביום ראשון התאספו מתנדבי עמותת "מעומק הלב", יחד עם בני נוער ומתנדבים נוספים, לאריזה והכנה של חבילות החג למען משפחות מעוטות יכולת ביישוב. המתנדבים חילקו את חבילות המזון למשפחות הנזקקות ברכביהם הפרטיים. פרויקט חלוקת המזון, המופעל ע"י עמותת "מעומק הלב" והמחלקה לשירותים חברתיים במועצה, מספק סל מזון לכ-75 משפחות מדי שבוע, ולכ-160 משפחות בקריה בחגים.

ראש תחום קהילה והתנדבות, אילנית רף, מסרה כי מדובר בקבוצה איכותית ומגובשת של מתנדבים, בראשות רחל מייזלס והיו"ר איתן קלמר, חלקם גימלאים וחלקם אנשים עובדים, המתייצבים מדי שבוע, עם שחר, במטרה להכין את החבילות ולחלקן למשפחות. חלק לא מבוטל מהמתנדבים עוסקים בפעילות מזה יותר מ-15 שנה. יצוין כי המתנדבים עוסקים גם בגיוס תרומות מהקהילה, מארגונים וממפעלים שונים. רף: "מדובר במפעל יפה המסייע משמעותית לרווחת המשפחות בקרית טבעון, כל זאת בזכות תושבים הרואים לנגד עיניהם את רווחת הקהילה, ובתמיכת המועצה, עמותת לתת ואש"ל י-ם. אני מודה לכל אחד ואחת מהמתנדבים הרבים שבאו לתמוך ולעזור, ותודה מיוחדת מגיעה לעמותת 'מעומק הלב' ולעומדים בראשה".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>