הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

5 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

מספר שיא של נרשמים לצהרוני הגנים ברשת המתנ"סים

לתפקיד המנהלת החדשה של תחום הגיל הרך ברשת המתנ"סים נבחרה לירון רון, שתהיה אחראית בין השאר על תחום הצהרונים ביישוב ועל מעון חומד

במסגרת התוכנית החדשה של רשת המתנ"סים, בשיתוף הרשות המקומית, נרשמה לצהרוני קרית טבעון כמות שיא של 177 ילדים. בסך הכל מדובר בשמונה צהרונים בגנים ואחד בבית הספר נרקיסים, זאת לעומת שישה צהרונים בשנה שעברה. מדובר במספר מרשים של ילדים, שבתום יום הלימודים יישארו בגן האם בו הם לומדים או בגן השוכן בצמוד לו. הילדים יקבלו ארוחת צהריים וכמו כן ייהנו מפעילות עשירה ומגוונת. הצהרונים יפעלו במשך 11 חודשים וחצי, עד 15 באוגוסט, ובתוספת כ-12 ימים נוספים במהלך החגים: סוכות, חנוכה ופסח. יצוין כי נשאר מספר מצומצם של מקומות בחלק מהצהרונים.

ובאותו נושא: לאחרונה נבחרה מנהלת חדשה בתחום הגיל הרך ברשת המתנ"סים בקרית טבעון, לירון רון, שתהיה אחראית בין השאר על תחום הצהרונים ביישוב ועל מעון חומד. רון הינה בעלת תואר ראשון בחינוך ובהדרכת הורים קבוצתיים ופרטניים, ועם ניסיון רב בתחום החינוך (הגיל הרך, ילדים ונוער).

רון: "כילידת קרית טבעון ותושבת הקריה, אני שמחה מאוד לעבוד במערכת החינוך ביישוב. תחום החינוך משמעותי מאוד עבורי ואני משוכנעת שאעבוד בשיתוף פעולה עם כל הגורמים בתחום, לצד מתן מענה לצרכי הילדים וההורים במסגרות החינוך השונות".

מנהל מתנ"ס קרית טבעון, דרור גרינבלום: "בימים אלה יוצאת לדרך תוכנית הצהרונים החדשה, שבבסיסה כוללת שנת פעילות כמעט מלאה, ביטול ההסעות ומאמץ גדול לחלוקה גילאית ככל שניתן. אגף הגיל הרך של רשת המתנ"סים בנה את התוכנית בשיתוף עם ועדת היגוי, לה היו שותפים חברות הנהלת המתנ"ס, קבוצת הורים ומדור גני ילדים במועצה. הושקעו מחשבה רבה ומאמץ רב בבניית התוכנית, ולשמחתנו ההיענות רבה ומרשימה. אני מאחל הצלחה רבה ללירון רון, ומאמין שתחת הובלתה נמשיך לצמוח ולתת מענה מיטבי לגיל הרך ביישוב. כמו כן אני מודה לערן נגר על עבודתו המקצועית והמסורה לאורך שנים ועל בניית תוכנית הצהרונים החדשה".

מנהלת מדור גנים במועצה, גילה דינר: "השקענו מחשבה רבה כדי לבחור את התוכנית הטובה והמתאימה ביותר לילדים. צוות הצהרונים ישתתף במפגשים מקצועיים לשם למידה והעשרה. הקשר עם צוות מחנכי הבוקר עם מחנכי הצהריים יהודק באמצעות מפגשים משותפים. השאיפה הינה שהשפה בגנים תהיה אחידה ואני מאמינה שההורים יקבלו את המירב והמיטב".

דינר הוסיפה כי היא שמחה על הבחירה בלירון רון כמנהלת תחום הגיל הרך, ואיחלה לה הצלחה בתפקיד.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>