הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

19 ספטמבר, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

ועדת "עיר ללא אלימות": הוצגו היעדים לשנת 2015

מנהלת התוכנית, לילך דרמון: "המון פרויקטים ותוכניות מתקיימות ביישוב תחת הכותרת של 'עיר ללא אלימות', גם אם הציבור לא מודע לכך"

ועדת עיר ללא אלימות התכנסה ביום רביעי שעבר במועצה המקומית קרית טבעון, במפגש שאורגן ע"י מנהלת תחום הנוער ותוכנית עיר ללא אלימות במועצה, לילך דרמון. בדיון השתתפו ראש המועצה, דוד אריאלי, מנכ"ל המועצה ומנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם, קב"ט המועצה, אלי זיו, מנהל רשת המתנ"סים, דרור גרינבלום, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, רבקה גרפינקל, מנהלת השירות הפסיכולוגי, ציפי מזרחי, הפסיכולוג הדר ארז, הקב"סית אורלי זיו, ראש תחום קהילה והתנדבות, אילנית רף, וכן עובד סוציאלי של נוער בסיכון, נתן ישחקוב. כמו כן השתתפו בדיון רכז הנוער, עידו סטרלין, רכזת מתנדבים באגף הנוער, רינת טרכטנברג, רכז סיירת "הורים ערים" בקרית טבעון, גל רוזנברג, מפקד נקודת המשטרה בקרית טבעון, פקד דודי ניסני, קש"ק (קצין שיטור וקהילה) רפ"ק חילף כעביה, עוזר מפקד תחנת זבולון ורכז נוער מהתחנה.

במסגרת הישיבה הציגה דרמון את סיכום הפעילות בשנה שחלפה ואת התוכנית לשנת 2015, עם מטרות ויעדים שונים. כמו כן הוצגו נתונים מהמשטרה על אלימות בני נוער וכן נתונים של הקב"סית ורכז סיירת הורים בתחום אלימות בני נוער בטבעון, תוך בחינת אפשרות לשיתוף פעולה עם סיירת הורים ברמת ישי, כמו גם בדיקת האפשרות לממן את תחנת הסיוע למשפחה בעזרת תוכנית "עיר ללא אלימות". בין השאר נקבע כי עד תחילת דצמבר 2014 כל ועדה תציע את התוכניות המועדפות עליה לאישור התקציב בשנת 2015.

דרמון: "אני מעריכה מאוד את הגעתם לישיבה של כלל הגורמים השותפים בעיצוב התוכנית. 'עיר ללא אלימות' הינה תוכנית מורכבת שאמורה לתת פתרון לבעיה מורכבת. גורמי הטיפול הם מערכתיים והתיאום ביניהם הינו קריטי להצלחתה".

כמו כן הדגישה דרמון בפני המשתתפים: "המון פרויקטים ותוכניות המתקיימות ביישוב הן תחת הכותרת של 'עיר ללא אלימות', גם אם הציבור לא מודע לכך, ואני מקווה שהשנה נצליח למתג חלק מהתוכניות, כך שניתן יהיה ממש לראות את הקשר שלהם לתוכנית הכללית 'עיר ללא אלימות'. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחלת שנה טובה לכולם".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>