הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

8 אוגוסט, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

רביעי משפחתי בטבעון

"רביעי משפחתי" בקרית טבעון: קיץ מוזיקלי לכל המשפחה על הדשא במרכז. הפעילות המגוונת של רשת המתנ"סים בחודש יולי איפשרה לתושבי הקריה ליהנות מקונצרטים וממופעים מוזיקליים בסגנונות שונים המותאמים לכל המשפחה

המופעים המוזיקליים שהתקיימו בשבועות האחרונים על הדשא במרכז טבעון, תחת הכותרת "רביעי משפחתי", זכו להצלחה רבה, כאשר לא מעט ילדים, בני נוער ובוגרים, הגיעו לפעילות המגוונת של רשת המתנ"סים בקריה, שהתקיימה בימי רביעי בחודש יולי. במסגרת הפעילות נהנו התושבים מקונצרטים וממופעים מוזיקליים בסגנונות שונים המותאמים לכל המשפחה, שתרמו בימים קשים אלה להעלאת המורל. השנה נבחרו להופיע תזמורות ולהקות מבית היוצר של הקונסרבטוריון.

בתחילה הופיעה תזמורת הג'אז, בניצוחו של חובב בן-סעדיה, בקטעי ג'אז מכל התקופות, בעיבודים רעננים וסוחפים. כעבור שבוע הופיע הרכב אתני הכולל נגנים וזמרים מוכשרים, שהקפיץ את הקהל ברפרטואר מהבלקן, מאנדלוס וממחוזות אתניים נוספים. העיבודים והניהול המוזיקלי היו של הגיטריסט והמוזיקאי רועי רז, מורה לגיטרה בקונסרבטוריון.

את ימי רביעי המשפחתיים סגרה להקת סינקופה בתוכנית של שירים עבריים ישנים בלבוש חדש, ובהם של דני סנדרסון, אריק איינשטיין, נעמי שמר ויאיר רוזנבלום. על העיבודים המפתיעים הופקד מנהלה המוזיקלי של הלהקה, רונן לן-רידר.

מארגני האירוע אמרו כי על פי התגובות החמות של המשפחות הרבות שפקדו את הדשא המרכזי, היו אלו אירועים מרוממי לב ונפש, שיש לערכם לעיתים תכופות. "שוב הוכח שהקהילה בקרית טבעון הינה שוחרת תרבות ומוסיקה", הם אמרו.

מנהל רשת המתנ"סים בקרית טבעון, דרור גרינבלום: "מגיעה תודה גדולה למועצה המקומית, ובמיוחד למחלקת התפעול ולמחלקת הפיקוח והבטיחות, על הסיוע בהתקנת הבמה, הדאגה לתאורה שבמקום וכן על הקמת המחסומים ובטיחות האירועים".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>