הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

31 אוגוסט, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

"ידיד לחינוך" בקרית טבעון

 יום גיבוש למתנדבים התורמים למוסדות החינוך נערך בחצר מרחביה, שם נהנו המתנדבים מסיור באזור, הרצאה, ארוחת צהריים וחלוקת תעודות הוקרה. האירוע מומן ע"י עמותת "ידיד לחינוך" בסיוע המועצה

מתנדבי "ידיד לחינוך" בקרית טבעון נפגשו לאחרונה בחצר מרחביה ליום גיבוש והוקרה על פועלם, שכלל סיור באזור, הרצאה על יהדות תימן, ארוחת צהריים עשירה, שי צנוע וחלוקת תעודות הוקרה. יצוין כי האירוע הינו במימון עמותת "ידיד לחינוך" ובסיוע היחידה לקהילה והתנדבות במחלקה לשירותים חברתיים שבמועצה המקומית קרית טבעון. יצוין כי במהלך השנה מתקיימים מפגשי גיבוש נוספים של הקבוצה, הכוללים בין השאר הרצאות וטיול שנתי.

המתנדבים, הפעילים בעמותת "ידיד לחינוך", תורמים במהלך השנה לבתי הספר היסודיים וחטיבת הביניים בהעשרה ובעזרה לימודית לתלמידים. יום הגיבוש הינו הדרך של העמותה להודות להם על הסיוע הרב אותו הם מעניקים במסגרות החינוך השונות.

מטרת העמותה הינה לשלב מתנדבים איכותיים במערכת החינוך, להקל מהעומס המוטל על המורה ולהעניק סיוע משמעותי לתלמידים הזקוקים לכך, הן בפן הלימודי והן בפן הרגשי. כל מתנדב תורם מכישוריו על פי תחומי הידע והניסיון הייחודיים לו, כאשר המתנדבים עובדים עם התלמידים בקבוצות קטנות ובאופן פרטני, בתוך שיעורי הלימוד ומחוצה להם. הגימלאים משובצים בבתי הספר תוך התאמה מירבית בין רצונם ובין צרכי בית הספר. הם מגיעים לבית הספר בתדירות של לפחות ארבע שעות בשבוע, ומעניקים לתלמידים סיוע במקצועות הליבה (מתמטיקה, אנגלית ועברית) ובמקצועות העשרה. בתי הספר מקבלים את המתנדבים בחום ובהערכה, ורואים בהם חלק מהמערך הבית ספרי.

רכזת המתנדבים, אילנית רף: "עמותת 'ידיד לחינוך' פותחת שנה שישית של פעילות. כל המפעל החל מאשה נמרצת וצעירה ברוחה, נועה רפאלי, שגייסה תוך פרק זמן קצר קבוצה איכותית של גימלאים עם תחומי ידע וניסיון מגוונים לשם העשרה וסיוע לתלמידי בתי הספר. נועה מלווה את המתנדבים באופן עקבי ודואגת לקשר הרציף עם בתי הספר. הקבוצה מונה 30 מתנדבים ומסייעת בחמישה בתי ספר בקריה, כאשר המתנדבים עושים מאמץ להתאים את עצמם לצרכי התלמידים ובתי הספר. אנו מזמינים גימלאים נוספים להצטרף למערך".

גימלאים ומתנדבים המעוניינים להצטרף מוזמנים ליצור קשר עם רכזת העמותה בקרית טבעון, נועה רפאלי, בטל' 8265-321, 054-4796220, ודרך כתובת הדואר האלקטרוני: raminoar@gmail.com.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>