הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

19 אוגוסט, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

אורנים השבוע- תכנונים לחופש

מדי שבוע נעלה שאלה אקטואלית ותשובות של סטודנטים וסטודנטיות בקמפוס. מה אתם חושבים על המצב? מה אתן רוצות שיקרה?
השאלה השבועית: מה תכנוניך להמשך החופשה עד תחילת הלימודים?
 
ענבר
 
ענבר קביליו: סטודנטית לחינוך מיוחד וגיאוגרפיה- " את החופש שנותר אני מתכננת לנצל טוב. מתכננת טיסה לאמסטרדם עם חברים, נופש בערבה, בילויים, טיולים והרבה ספורט בקאנטרי קלאב".
 
 
 
 
 
 
מזאן
 
מזאן תילסון: סטודנטית לחינוך מיוחד ומדעים- " אני מתכננת להמשיך לעבוד ולהרוויח כסף ללימודים ולטיולים. אטייל מלא בארץ ואם יתאפשר אפילו בחו"ל. כך אחזור עם כוחות לקראת השנה השלישית שאומרים שהיא עמוסה ביותר.. אז אשתדל לנצל את הזמן".
 
 
 
 
 
אושרת בן טובים
 
אושרת בן טובים: סטודנטית לגיל הרך- " אמשיך לעבוד בפעוטון שבו אני עובדת כרגע. הפעוטון מיועד לגילאי שנה וחצי עד 3. החופש הזה זה זמן טוב להרוויח כסף בלי דאגות של לימודים".
 
 
 
 
 
נטלי אביטל
 
נטלי אביטל: סטודנטית ללשון ולסוציולוגיה- " בגדול אני רוצה כמה שיותר ליהנות, לבלות עם המשפחה והחברים ולנצל את החופש כמה שיותר. אני מאוד אוהבת ים ומוזיקה אז אני רוצה ללכת כמה שיותר לים וללכת לראות כמה הופעות של זמרים שאני אוהבת, כמו עידן רייכל, שלהופעה שלו אלך כנראה בספטמבר. חוץ מיזה אני רוצה גם לעבוד ולנסות לחסוך כסף לשנת הלימודים הבאה".
 
 
 
 
 
 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>