הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

12 אוגוסט, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

אורנים השבוע – מבצע צוק איתן בתקשורת

 
פינה חדשה | מדי שבוע נעלה שאלה אקטואלית ותשובות של סטודנטים וסטודנטיות בקמפוס. מה אתם חושבים על המצב? מה אתן רוצות שיקרה?
 
השאלה השבועית: מה דעתך על סיקור התקשורת בזמן מבצע "צוק איתן"?
 
 
גדיר

מוסטפא. "התקשורת הייתה השופר של הממשלה".

 
מוסטפא גדיר- סטודנט לתקשורת ולחינוך חברתי קהילתי- "אני חושב שהתקשורת המרכזית ( ערוץ 2 ,ערוץ 10, ידיעות אחרונות , וכמובן ישראל היום ) הייתה השופר של הממשלה וחזרה על סיסמאות ריקות מתוכן שנאמרו מפי דובר צה׳ל וכדומה. איני חושב שזהו תפקידה של התקשורת אשר הייתה צריכה להשמיע קולות ממרחב הקשת הפוליטית ולא להתיישר עם הקונצנזוס המפוחד . זכורים לי ראיונות עם חברי כנסת ערביים ואנשי שמאל שהעיזו להשמיע התנגדות למבצע ולצורך בו והושתקו על ידי המראיינים שאמורים בתיאוריה להיות ניטרליים ולתת מקום לכל הדעות גם אם הן כואבות ומתריסות לאוזניו. זה מעיד על היחלשות הדמוקרטיה".
 
 
 
 
 
 
 
יעל. "תקשורת מגויסת"

יעל. "תקשורת מגויסת"

 
יעל מלול – סטודנטית למתמטיקה ומדעים: "אני חושבת שלשם שינוי ובשונה מפעמים קודמות התקשורת הייתה מגוייסת מאוד ולצופה היה ברור בעד מי היא. מפריע לי שכל שתי רקטות הופכות ל"מטח" ושמכריזים על הפסקות אש טרם זמנן."
 
 
 
 
 
 
 
 
לורט

לורט. "עדיף לשים להם טלטאביז".

 

לורט קאופמן – סטודנטית לתקשורת ולגיאוגרפיה: " לדעתי תפקוד התקשורת הוא גרוע כי אנחנו נותנים לחמאס מידע מודיעיני מקיף ואפילו רעיונות כיצד הם צריכים להתנהג. צריך לשים להם בלופ טלטאביז – זה עדיף."

 
 
 
 
 
 
 
מגי

מגי. "פגיעה במורל הלאומי".

 
מגי סלם – סטודנטית לחינוך מיוחד וערבית: "לתקשורת תפקיד חשוב ועיקרי בזמן חירום. השאלה היא – האם השידורים והדיונים הבלתי פוסקים, המייגעים והשחוקים לא פוגעים ביכולת העמידה האיתנה של הציבור בזמן המבצע ובעצם במורל הלאומי?!"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יאיר

יאיר. "כל אחד אומר משהו אחר- זה מבלבל".

 
יאיר איקובסקי – סטודנט לחינוך מיוחד ולחינוך חברתי קהילתי: " אני חושב שזה היה מסוכן שהכתבים הלכו לצלם בעזה, אך יחד עם זאת הסיקור עזר מאוד להרבה משפחות להירגע, כי המצולמים היו החיילים, וכך המשפחות יכלו לראות  אותם. לא אהבתי את כל הפרשנים שהביאו – אחד אומר משהו והשני אומר משהו אחר, ואף אחד לא באמת יודע מה יכול לקרות. זה מבלבל את האנשים."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>