הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

31 אוגוסט, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

אורנים השבוע- אחד בספטמבר

והשבוע: איפה פוגש אותך האחד בספטמבר?
 
שירן שרעבי

שירן שרעבי

 
שירן שרעבי- סטודנטית לחינוך ולמקרא- "פעם הייתי מרגישה כל פעם כהתחלה מחדש. היום אני רואה את זה כמושא לחופש שאני זקוקה לו לאחר תקופה קשה. במרבית המקרים זה נופל לפני חגים אז זה מרגיש כמו אווירה מקורבת לדת ולמה שמייצג אותי".
 
 
 
 
 
 
 
 
רואן סלאלחה
רואן סלאלחה
 
רואן סלאלחה- סטודנטית לספרות ותקשורת- האחד בספטמבר תופס אותי עומדת על הרגליים אחרי תקופה קשה שגזלה ממני הרבה כוחות , אז אני לוקחת את התאריך כדף חדש שאצטרך להשתדל ולהתאמץ בכדי לא לאפשר למילים מאותה תקופה לחדור אליו – מקווה שאצליח… החודש הזה הוא אחרי הקיץ ואני שונאת קיץ, ולפני החורף שאני מאוד אוהבת . מעבר לזה , הן התאריך והן החודש עצמו תמיד מזכירים לי את השיר 'wake me up when september ends – green day' ואני מקדישה אותו לכם ולכן".
 
 
 
 
 
 
תהילה ארדיטי
תהילה ארדיטי
 
 
תהילה ארדיטי- סטודנטית ללשון וערבית- "האחד בספטמבר עבורי הוא יום תחילת הלימודים. אלפי תלמידים חוזרים למסגרות החינוך וההורים מאושרים על כך. יש הרבה הכנות לפני היום הזה. השנה לא אעשה משהו מיוחד, אלא רק אסיים את העבודות של שנה שעברה".
 
 
 
 
 
 
 
לירון כצנלסון
לירון כצנלסון
 
 
לירון כצנלסון- סטודנטית לספרות ותקשורת- "האחד בספטמבר השנה הוא תאריך מאוד מיוחד עבורי, מהסיבה שאני מתחילה ללמד את מקצוע הספרות בבית ספר תיכון. ההתרגשות שלי בשיאה וזו ההזדמנות לאחל לכל המורים והמורות החדשים המון המון בהצלחה".
 
 
 
 
 
 
 
 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>