הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

17 יוני, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

פרויקט הכיתה: עיצוב כיסא תלמיד בהתאם לאג'נדה חינוכית-חברתית

SAMSUNG

צילום: אורן כנען

הוגה המיזם, הסטודנט אורן כנען: "הרעיון הוא לעורר שיח ערכי בקמפוס דרך פרויקט אמנותי שיעסוק בסוגיות כגון חינוך והפרטה, אלימות וסובלנות, מגדר ומגזר, ניכור, הון ושלטון

כל אנשי המכללה אקדמית לחינוך אורנים, ובכלל זה סטודנטים, מרצים, ועובדים, מוזמנים להשתתף בפרויקט "הכיתה", במסגרתו יקבל כל משתתף כיסא תלמיד, כזה שהיה בכיתות הלימוד, ויתבקש לעצב אותו בהתאם לאג'נדה החינוכית/חברתית בה הוא מאמין. בתום תהליך העיצוב יוצבו הכיסאות שיתקבלו במרחב ציבורי בקמפוס, זאת מתוך כוונה שיהוו מוקדי מפגש ושיח, ואולי אף יביאו לקרוב לבבות.

יזם הפרויקט, הסטודנט אורן כנען, הסביר כי הרעיון הינו לעורר שיח ערכי בקמפוס דרך פרויקט אמנותי שיעסוק בסוגיות כגון חינוך והפרטה, אלימות וסובלנות, מגדר ומגזר, ניכור, אדישות, יוקר המחיה, מעמד המורה, הון ושלטון.

כנען: "יש לא מעט דברים שמרגיזים אותי, אבל מה שממש 'הדליק' אותי היה המקרה של המורה אדם ורטה והתלמידה מאורט טבעון. החלטתי לעשות מעשה ולרתום את המכללה כדי להעלות סוגיות כאלה ואחרות על סדר היום ולעורר שיח בונה בנושאים רגישים וחשובים, במיוחד כשמדובר במי שיהיו מורים לעתיד".

כנען, בן 28, יליד קבוץ מסילות המתגורר בקרית טבעון בשלוש השנים האחרונות, לומד זו השנה השנייה בחוגים לחינוך חברתי ולהיסטוריה במכללה האקדמית אורנים. לפני כן שימש מדריך במכינת רבין, והיום הוא עובד עם בני נוער בסביבה.

 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>