הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

17 יוני, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

היענות מרשימה לבתי הספר של החופש הגדול

התוכנית "בתי הספר של החופש הגדול" תפעל בבתי הספר היסודיים במשך שלושה שבועות ותיתן מענה רחב בלימודי העשרה ובתחומים חברתיים, רגשיים ולימודיים. עד כה נרשמו 41 אלף תלמידים מ-79 רשויות

"אני מאוד שמחה על כך שכ-41 אלף תלמידי א'-ב' ו ג'-ה', מ-79 יישובים בארבע כנפות צפון, רשומים נכון להיום לבתי הספר של החופש הגדול, 'קיץ של ידידות'". כך אמרה מנהלת המחוז של משרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, בישיבת הנהלת המחוז.

דובר המחוז, דויד גורלי, מסר כי לאחרונה התקיים כנס היערכות מחוזי, בו לקחו חלק מנהלי אגפי חינוך ומפקחי המחוז לצורך היערכות לשם הפעלה מיטבית של המיזם החינוכי.

באגרת בעניין זה שהופצה לרשויות, למוסדות החינוך ולהורי התלמידים, נאמר כי מחוז הצפון מאמין בתפיסה של חיזוק הקשר עם הקהילה לאורך כל השנה ובטיפוח מעמדם של מוסדות החינוך כעוגן לקהילה גם בחופשת הקיץ.

התוכנית בתי הספר של החופש הגדול תפעל בבתי הספר היסודיים במשך שלושה שבועות ותיתן מענה רחב בתחומים החברתיים, הרגשיים, לימודי העשרה והזנה. תכני התוכנית יכללו פעילויות העשרה והתנסות חווייתית, ובהם חוגי עניין בתחומי אמנות, ספורט, מדע וטכנולוגיה, וכן בתחומים עיוניים. התוכנית תופעל בהדרכת מורים, סטודנטים ומדריכים ממגוון תוכניות המאושרות ע"י משרד החינוך. יצוין כי הרפרנטית המחוזית של המפעל הינה אסנת אייל, וכי המפקחים הכוללים יבקרו במהלך החופשה במוסדות החינוך השונים במסגרת בתי הספר של החופש הגדול.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>