הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

13 מאי, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

דיון נוסף בהצעתו של פרדיס

חברי ההנהלה ביקשו מחבר המועצה להציג תוך שבועיים את פירוט המשמעויות הכספיות והטכניות של הצילום המוצע, ולאחר מכן תתקבל החלטת ההנהלה בנושא

חבר מליאת המועצה בקרית טבעון מטעם סיעת העבודה, אייל פרדיס, יציג בפני הנהלת העיר מצגת, ובה פירוט הצעתו לצלם ולשדר את ישיבות המליאה, זאת לאחר שביום חמישי שעבר הציג פרדיס בפני הנהלת המועצה את הצעתו לצילום ישיבות המועצה המקומית. חברי ההנהלה ביקשו מפרדיס להציג תוך שבועיים את פירוט המשמעויות השונות, ובעיקר הכספיות והטכניות, של הצילום המוצע, ולאחר מכן תתקבל החלטת ההנהלה בנושא.

פרדיס אמר לחברי ההנהלה, כי כחלק מהשקיפות, ההתקדמות הטכנולוגית והצורך לקדם מעורבות ושיתוף תושבי היישוב בהליכים השונים במועצה, הציע לצלם את הישיבות במלואן ולהעלותן מיד לאחר סיומן לאתר האינטרנט של המועצה ללא עריכה. פרדיס הוסיף כי מדובר בתמונת מצב עדכנית, מהימנה וממקור ראשון, ובשיטה המצריכה טכנולוגיות פשוטות וזולות, שתקל על הקלטת הפרוטוקולים ותמלולם. "שיטה זו נהוגה כבר במספר ערים כמו ירושלים, תל אביב, גבעתיים, רמת גן, הוד השרון, רעננה ורבות אחרות", הוא אמר. פרדיס הוסיף, כי בצורה כזו ניתן לאפשר ליותר תושבים לקחת חלק בהליך הדמוקרטי ולהתרשם באופן שוטף מנבחריהם, מרצינותם, מדרך התבטאותם והליכותיהם, ולא רק בקמפיינים הצבעוניים שלפני הבחירות.

בדיון שותף גם היועץ המשפטי של המועצה והמנכ"ל, שחיוו את דעתם לגבי סוגיות משפטיות, טכניות וכלכליות הקשורות בנושא.

בסופו של דבר הוחלט בהנהלה, כי המועצה תבחן בחיוב את ההצעה, זאת לאחר שפרדיס יציג בפניה, תוך כשבועיים, מצגת ובה הפירוט הטכנולוגי הנדרש וכן הערכת עלויות. לאחר מכן תתקבל החלטה בפורום המלא של שמונת חברי ההנהלה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>