הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

16 אפריל, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

שביל יזרעאל: נחנך סינגל תמרת והמקטע השני שלו

על פריצת הקטע, באורך 12 קילומטרים, עמלו בחודשים האחרונים תלמידי כפר הנוער מרחבים נווה עמיאל. במהלך הטקס העניקו אנשי קק"ל מלגות לתלמידים בפנימייה

בטקס מרגש חנכו תלמידי כפר הנוער מרחבים נווה עמיאל את סינגל תמרת, שאורכו 12 קילומטרים, בשביל יזרעאל, שעל פריצתו עמלו בחודשים האחרונים בשיתוף קק"ל. הנערים חנכו גם את המקטע השני של השביל, יחד עם ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ומנהל מרחב צפון של קק"ל, יפתח הרחול. במהלך הטקס העניקה קק"ל מלגות לחמישה תלמידי נווה עמיאל, שבלטו במיוחד בתהליך.

מדובר ביוזמה של מנהל מרכז השטח בכפר הנוער נווה עמיאל בשדה יעקב, נדב המאירי מנהלל, שקרמה עור וגידים בשיתוף קק"ל. במשך מספר חודשים, בעבודה קבועה ומסורה, פרצו בני הנוער סינגל אופניים של 12 קילומטרים, שעובר בחורש טבעי המקיף את תמרת וכפר החורש ומתווסף למאות קילומטרים של סינגלי אופניים הקיימים בעמק.

אירוע השקת הסינגל החל ברכיבת בוקר של קהילת רוכבי האופניים מכל רחבי הארץ והעמק (אריות שמשית), שיצאו לרכיבה מודרכת עם חניכי מגמת האופניים בכפר הנוער.

בסיום הרכיבה נערך טקס חגיגי במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, מנהל מרחב צפון בקק"ל, יפתח הר חול, מנהל מרכז הנוער, עדיאל בר שלום, מנהל אזור גליל תחתון בקק"ל, גילי עצמון, שריכז את העבודות במקום, ורכז הנוער במועצה האזורית, אודי שניצר. במהלך הטקס בירך הר חול את בני הנוער ובישר להם שקק"ל החליטה להעניק חמש מלגות לקורס מובילי רכיבת אופניים לחמישה בני נוער שבלטו במיוחד בעשייתם במהלך פריצת הסינגל. בצר בירך את בני הנוער ואמר: "היוזמה המבורכת שלכם תתרום לרבים שיטיילו בשבילי העמק, והיא מצטרפת למאות קילומטרים של שבילי אופניים בעמק, כל הכבוד לכם על המסירות והרצינות בה ביצעתם את המשימה. הסינגל החדש יהווה מקטע נוסף במיזם שביל יזרעאל, אותו מובילה המועצה בשיתוף קק"ל, רשות הניקוז קישון וגורמים נוספים".

בני הנוער של נווה עמיאל הצטרפו לראש המועצה ולמנהל מרחב קק"ל, ויחד סימנו את המקטע השני במספר לשביל יזרעאל, שמקטע ראשון שלו נחנך החודש במסגרת צעדת התורמוסים באחוזת ברק.

שביל יזרעאל אמור לחבר את היישובים, הקהילות, אוצרות הטבע, הנוף והמורשת לסיפור יזרעאלי אחד, ובמסגרת זו יאומצו המקטעים השונים על ידי יישובים וקהילות שונים. בר שלום, שהיה נרגש מאוד מהמעמד, אמר: "השקת הסינגל הינה אירוע מרגש מאוד. היוזמה וההובלה של נדב המאירי וחניכי מגמת האופניים, משקף במדויק את הערכים שאנו שואפים להקנות להם לאורך הדרך, כגון אחריות סביבתית, ציונות ואהבת הארץ, יוזמה והובלה, התמדה, מסירות ומצוינות. אנו גאים בחניכינו ושמחים מאוד על שיתוף הפעולה הייחודי עם קק"ל ועם המועצה".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>