הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

2 אפריל, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

הוצגו תוכניות האב ואזורי הרישום החדשים של ועדת החינוך בטבעון

במקביל, באותו היום ביקרה ועדת החינוך, בראשותו של עמית בלדרמן, באירועי פתיחת חודש האשה במרכז ההנצחה, שנפתחו בהקרנת הסרט Girl Rising 

בישיבתה הראשונה של ועדת החינוך החדשה של מועצת קרית טבעון ערך מנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם, סקירה מקיפה על מערכת החינוך בקריה ועל התוכניות לעתיד, וכן נתן סקירה על תוכנית האב לחינוך בקריה וסקירה על הפעלת שיטת אזורי הרישום החדשה.

ועדת החינוך של המועצה המקומית, שהתכנסה לראשונה בראשותו של חבר המועצה עמית בלדרמן, למפגש היכרות ותיאום ציפיות, מורכבת מתושבי הקריה מתחומי עיסוק מגוונים ובעלי רצון אמיתי לפעול למען החינוך. הוועדה מורכבת מחנן זיסו, אביבה סלע, אורית פוגלמן, אלון דה פיצ'וטו, אליעזר מייזלס, בילי בר זיו, גיורא איילון, דפנה קרטס, עמיחי פק, צביקה אקרמן, קטי רייזמן ושרה גרינצווייג.

בד בבד באותו היום ביקרה ועדת החינוך באירועי פתיחת חודש האשה במרכז ההנצחה, שנפתחו בהקרנת הסרט Girl Rising, פרי שיתוף פעולה בין מרכז ההנצחה ליו"ר הוועדה, עמית בלדרמן, שפעל לקבלת הרשאה להקרנת הסרט מטעם נותנת החסות העיקרית שלו, חברת אינטל העולמית.

באירוע הפתיחה אמר בלדרמן: "אני גאה לספר לכם שקרית טבעון הינה המקום הראשון בארץ בו נערכת הקרנה פומבית של הסרט. הסרט עוסק בסיפורן של תשע נערות מרחבי העולם המתמודדות עם מחסומים המונעים מהן לרכוש השכלה. הרעיון לסרט נולד מתוך שאלה אחרת לגמרי ששאלו את עצמם חבורה של עיתונאים מרשת ABC האמריקנית: איך ניתן לשים קץ לעוני בעולם?".

לאחר ישיבתה הראשונה של הוועדה, בה ניתנה סקירה מקיפה על מערכת החינוך בקרית טבעון מפי מנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם, הוסיף בלדרמן:
"אמנם אנו כאן, בקרית טבעון, נמצאים מרחק שנות אור מהסיפורים קורעי הלב שראינו בסרט, ולמזלנו אנו חיים ביישוב בו החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות של התושבים ושל המועצה. חשיבותו של החינוך ברווחתם העתידית של ילדי טבעון ובעיצוב אופייה העתידי של הקריה ברור לכל, ומכאן חשיבותה הרבה של הוועדה".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>