הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

4 אפריל, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

בפעם ה-27: אירועי שישי-שבת אמנים ייערכו בסופ"ש הקרוב בטבעון

האירוע מושך מדי שנה חובבי תרבות ואמנות מכל רחבי הארץ. בין השאר יתארחו האמן הגרמני וולקר ואייט, ביה"ס למחול ואנסמבל הג'אז של הקונסרבטוריון

בסוף השבוע הקרוב, 5-4 באפריל, יתקיימו בקרית טבעון, זו הפעם ה-27, אירועי "שישבת אמנים", במסגרתם ייהנו חובבי תרבות ואמנות מסוף שבוע מיוחד שכולו אמנות מעוררת השראה. במהלך האירוע יפתחו אמני הקריה את בתיהם בפני הקהל ויציגו את מגוון עבודותיהם. בין האמנים שיציגו ניתן למצוא פסלים, ציירים, צלמים ואומנים, שהציגו מיצירותיהם בתערוכות ובגלריות נחשבות בארץ ובעולם.

השנה תמשיך מסורת "אמן אורח", במסגרתה יגיע לקרית טבעון וולקר ואייט, אמן צילום חזותי המתגורר בעיר בראונשווייג, עירה התאומה של קרית טבעון בגרמניה, ויציג מבחר מעבודותיו. ואייט (52) עובד כאמן צילום חזותי עצמאי, ובשנים האחרונות הינו חבר באגודה הפדראלית של אמני גרמניה, BBK. ואייט עוסק ומעורב בעולם הצילום מזה יותר מ-20 שנה, כאשר בתחילת דרכו היווה עבורו הצילום כלי ביטוי שבאמצעותו יצר קולאז'ים שונים. לאחר מכן התרחב הטווח לצילום סדרות, סדרות צילומים ושכתוב.

כמו כן ייהנה הקהל מאנסמבל הג'אז של קונסרבטוריון קרית טבעון, שיופיע ביום שבת, בין השעות 13:00-11:00, על הדשא במתנ"ס שברחוב הדגניות. חברי האנסמבל, בהדרכתו של אורי ביתן, יבצעו חומרים מודרניים וקלאסיים מתחום הג'אז, על מגוון רחב של כלי נגינה. בשלב האחרון של המופע יצטרפו גם זמרות הקונסרבטוריון. האנרגיות ורמת האלתור הגבוהה של הנגנים מבטיחים אירוע תוסס וחגיגי.

בית הספר למחול של טבעון מכין מופע מיוחד שיוצג במרכז לאמנויות הבמה, תחת הכותרת "מופע מחול אחר". כמו כן יפעל במקום בית הקפה המקומי, "אדג'יו", המופעל ע"י מתנדבים רקדני המחול. במקום גם יפעלו דוכני אמנים ותערוכות צילום וציור של תושבי הקריה.

ראש המועצה, דוד אריאלי: "כמיטב המסורת אנו גאים לקיים גם השנה את 'שישי-שבת אמנים', פסטיבל אביבי שמח המתקיים זו השנה ה-27 בקרית טבעון. מדובר באירוע ייחודי שהפך ברבות השנים לשם דבר בקרב שוחרי אמנות ותרבות. זו גם הזדמנות נפלאה ליהנות מפינות טבע נדירות, כמו גם מנופים יפים ומרשימים, שהתברכנו בהם ושלעיתים משמשים מקורות השראה לאמנים הרבים. אני מאחל לתושבי הקריה ולאורחים בילוי נעים וחוויה תרבותית מהנה, ואין לי ספק שהשילוב המופלא בין אמנות, טבע ואביב, יהפוך את האירוע למוצלח במיוחד".

מנהל רשת המתנ"סים, דרור גרינבלום:  "האירוע, המתקיים זו השנה ה-27, הולך וגדל מדי שנה. גם השנה יפתחו יותר מ-100 אמנים את בתיהם לקהל הרחב ויציגו אמנות מקומית במיטבה. המבקרים ייחשפו למגוון רחב, עשיר ואיכותי של תחומי אמנות שונים וייהנו מאווירה קסומה, משפע של אירועי תרבות ומקריה הטובלת בירוק. אנו מאחלים לתושבים חוויה תרבותית מהנה ומרחיבת לב".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>