הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

25 מרץ, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

מסגרת מיוחדת באורנים: בית פתוח לאימהות ותינוקות

mom-and-kid-1386612-m

התוכנית מפגישה בין אמהות, כך שיהיו מסוגלות לתמוך זו בזו, תמיכה שבעבר הגיעה מצד המשפחה המורחבת, השבט, החמולה או הכפר

יוזמה חדשה של מכללת אורנים מאפשרת לנשים, אמהות צעירות ואמהות וותיקות, להגיע למפגש שבועי בו יוכלו לספר, לשתף, לקטר, להתייעץ, לבכות, להתרפק ולהתפרק, להוציא את כל התסכולים וללמוד מניסיונן של אחרות איך להתמודד עם נושאים שונים, ובהם הנקה, לילות ללא שינה וזוגיות, כמו גם עם המיתוס של ה"אמא המושלמת".

תוכנית "אם לאם בקהילה", שצמחה במכללת אורנים לפני יותר מעשר שנים ופועלת בעשרות יישובים ברחבי הארץ, קמה במטרה לאפשר לאמהות לפגוש נשים אחרות, גם הן אמהות, מנוסות יותר ומנוסות פחות, לקבל עצה, להעניק מידע ולשתף ללא כל שיפוטיות בחוויות הטובות והקשות, בלבטים, בהנאות וגם בתסכול של להיות אמא.

התוכנית מפגישה בין אמהות, כך שיהיו מסוגלות לתמוך זו בזו, תמיכה שבעבר הגיעה מצד המשפחה המורחבת, השבט, החמולה או הכפר. הנשים, הרכזות, המתנדבות והאמהות שמשתתפות במפגשים, יוצרות רשת נשית חזקה, יוצרת ויוזמת, התורמת לחוסנן של האמהות ולחוסנה של הקהילה כולה.

ה"בית פתוח" של תוכנית "אם לאם בקהילה", שהחל לפעול החודש, מהווה מסגרת ייחודית חמה ותומכת, שמעניקה לאמהות ולתינוקות העשרה, תמיכה וידע.

היוזמה החדשה מתקיימת במרכז ההדרכה לגיל הרך בתוך המכללה (בית 14) שבקרית טבעון, בכל יום שני בין השעות 13:00-10:00. עלות כל מפגש, כולל כיבוד קל וחנייה בתוך הקמפוס: 30 שקלים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>