הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

31 מרץ, 2014 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

לוקחים את הבטיחות לידיים

עמותת אור ירוק מפעילה את תוכנית "סע לשלום", במסגרתו מורידים ההורים את הילדים מהמכוניות בבטחה, ביותר מ- 100 בתי ספר בארץ

המראה הזה כבר מוכר: בכל בוקר ישנו פקק תנועה ענק מול שערי בית הספר, וילדים קטנים מסתובבים בין מכוניות נוסעות. להורים בבית הספר ארזים ביקנעם המחזה הזה נמאס, והם החליטו לעשות מעשה. בית הספר מצטרף ליותר מ-100 בתי ספר בארץ, המפעילים את תוכנית "סע לשלום". במסגרת התוכנית מגיעים בכל בוקר הורים מתנדבים שמורידים בבטחה את הילדים מול שער בית הספר.

עמותת אור ירוק מלווה את הפרויקט, בו כל הורה מגיע פעם או פעמיים בשנה לחצי שעה בבוקר, מקבל את פני הילדים בחיוך ומוריד אותם בצורה בטוחה מכלי הרכב. מעבר לבטיחות הילדים, נמנעים עומסי התנועה הגדולים מול בית הספר.

ההורים המתנדבים סיפרו השבוע על סיפוק גדול מאוד מהפעילות ההתנדבותית, ומדגישים את הדוגמה שהם משמשים עבור ילדיהם, על הצורך לתרום לקהילה שבה הם גרים וחיים בה. "זהו מצב שבו יש רק מרוויחים: הילדים מגיעים בבטחה לבית הספר, התנועה זורמת וההורים נותנים דוגמה אישית לילדים על חשיבות התרומה לקהילה", ציינו ההורים.

מנהלת התוכנית בעמותת אור ירוק, לי טופח-טל: "התוכנית מתאימה לכל בתי הספר ואנו בעמותה מאמינים שהתנדבות ומתן דוגמה לילדים בנושא בטיחות בדרכים, תניב פירות כבר בעתיד הקרוב".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>