הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 פברואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

חברה בקהילה העירונית

 ניצן פרנקל, סטודנטית במסלול מל"ח ובחוג לספרות |

ניצן פרנקל

שמי ניצן פרנקל, אני בת עשרים ושש ואני חברת "המעגל החדש" שהוא קהילה עירונית במגדל העמק. למה הכוונה בזה שאנחנו קהילה עירונית?

מצד אחד אנחנו גרים בעיר, בשכונת נוף העמק בשמונה דירות, מצד שני יש לנו תרבות משותפת, אנחנו חוגגים יחד את החגים, נפגשים לסמינרים ואוכלים יחד ארוחת שישי כשבסופה קבלת שבת. נוסף לכך, יש לנו צוות הובלה, צוות גזברים ואפילו סידור רכב. מאז שהייתי קטנה גדלתי בתנועת הנוער "המחנות העולים". כשסיימתי תיכון, עשיתי שנת שירות עם הגרעין שלי בקיבוץ צובה והדרכתי בישוב הר-אדר ליד ירושלים. בשנה האחרונה בצבא חזרנו לגור יחד, הפעם במגדל העמק, ומאז אני שם.

ומה אני עושה ביומיום? אני מרכזת את "בית שוקו", מועדון חברתי לילדים ביסודי. אני לומדת המון דברים מרתקים דרך העבודה שלי. אנחנו בית שמתעסק באקולוגיה, כלומר אנחנו מפרידים פסולת וממחזרים. בסוף כל שנה בקייטנת קיץ משתמשים בקומפוסט שהכנו לאורך השנה ומוסיפים עוד ערוגה לגינה שלנו שנמצאת בתהליכי גדילה תמידיים.

אני מאד נהנית מהעבודה עם הילדים, עם ההורים ועם הצוות שלי. כל יום אני לומדת משהו חדש וזוכה ללמד משהו חדש.

אז איך הגעתי לאורנים? כבר שנים שברור לי שאני רוצה ללמוד חינוך ובשנה שעברה החלטתי שהגיע הזמן. אני לומדת חח"ק (חינוך חברתי קהילתי) במסלול מל"ח ובחוג לספרות.

אני מאחלת לעצמי להמשיך לאתגר את המבנה הקבוע והמובן מאליו של החיים ולהמשיך את העבודה החינוכית שלי. עם נגיעות בחינוך הפורמלי וגם מחוצה לו.

תמונה ילדים ניצן

"כל יום אני לומדת משהו חדש ומלמדת משהו חדש"

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>