הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

27 ינואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

רוצה להרחיב אופקים

הודיה יעקב, סטודנטית במסלול מל"ח

הודיה יעקב

הודיה יעקב ובעלה

שמי הודיה יעקב, אני גרה בחיפה ונשואה לדודי יעקב.

נולדתי וגדלתי בירושלים, אני שנייה מתוך שבעה אחים ואחיות יקרים.

שירתי בשנתי הראשונה לשירות לאומי בגרעין של תנועת הנוער בני-עקיבא בשכונת התקווה בתל אביב. לאחר מכן המשכתי את שירותי במשפחתון 'אור-שלום' בחולון (בית לילדים שהוצאו מביתם).

למדתי תורה במשך שנה במדרשת 'אורות- עציון' שבגבעת וושינגטון. התחלתי את לימודיי האקדמיים במכללה בשומרון והשנה עברתי למכללת 'אורנים'.

זכיתי, ואני מנהלת אורח חיים בריא בשמחה ובטוב לבב על פי הלכות התורה והמצוות שניתנו לישראל.

אני עובדת בגן ילדים מקסים, עם ילדים יקרים שכל אחד הוא עולם. מדהים ויפה לראות איך כבר בגילים צעירים כל כך ניתן לראות תכונות אופי ונטיות נפש שונות המעידות על האדם הקטן שמולי.

במכללה אני לומדת בתכנית מל"ח, במסגרתה אני לומדת בחוג ללימודי ארץ ישראל ובחוג לחינוך חברתי קהילתי. התכנית היא מעין מסגרת חמימה בתוך המכללה הגדולה ואני שמחה מאוד על הבחירה להיות חלק ממנה.

שאיפתי היומיומית היא להמשיך ללמוד וללמד, להרחיב אופקים, ולדעת להפריד בין עיקר לטפל. להקשיב לקולות הנשמעים, וגם לאלה שאינם, ומתוך כך לבנות חיים המטביעים נצח והמשכיות של מסורת ישראל.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>