הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

18 ינואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

נחשפים לאמנות מגיל צעיר

SAMSUNG

ילדי הגן במוזיאונית

ילדי הגנים ביקרו במוזיאונית שבביה"ס נרקיסים. במהלך השנה מוצג במקום מגוון רחב של תצוגות אמנות, המגיעות מהמכללה האקדמית לחינוך אורנים. השאיפה הינה להרחיב בעתיד את שיתוף הפעולה עם המכללה

ילדי הגנים נרקיסים וציפורנים התארחו השבוע במוזיאונית הייחודית שנמצאת בבית הספר היסודי נרקיסים. המוזיאונית הוקמה בשנת הלימודים הנוכחית ומהווה פרי שיתוף פעולה של בית הספר והמכללה האקדמית לחינוך אורנים. במהלך השנה מוצג במקום מגוון רחב של תצוגות אמנות המגיעות מהמכללה. הילדים פעלו בהנחיית המורה לאמנות והרוח החיה המובילה את תחום האמנות בבית הספר, לובה גורביץ'. התערוכה הנוכחית שמוצגת במוזיאונית, "במבט אחר", כוללת יצירות אמנות המתארות את העולם מנקודות מבט שונות, כגון מבט מקרוב, מבט על ונקודות מבט.

מנהלת בית הספר, אורלי דבי: "התערוכה מציעה התנסות ומעודדת עניין וסקרנות בנושא האמנות, וזאת באמצעות חקר וגילוי. במהלך הביקור במוזיאונית עובדים הילדים ויוצרים במקום, תוך התייחסות לנקודות המבט השונות שנוגעות ליצירות, ובכך מאפשרת ומזמנת להם התערוכה חוויה חושית ויצירתית".

יצוין כי למוזיאונית מגיעים גם תלמידי בית הספר והיא מסייעת ומשמשת את צוות ההוראה כמשאב למידה נוסף. השאיפה הינה להרחיב בעתיד את שיתוף הפעולה עם מכללת אורנים, ובכוונת בית הספר להציג במקום תערוכות נוספות, כאשר הרעיון הבסיסי הינו להקים תערוכות מתחלפות מדי שנה.

מנהלת מדור גנים, גילה דינר: "המפגשים של ילדי הגנים עם בית הספר בתחומי דעת שונים, מעשירים ומכינים אותם בצורה הדרגתית ומושכלת לחוויה הבית ספרית, שמצפה להם בעוד שנה-שנתיים".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>