הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

20 ינואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

כנס דיבייטינג ואמנות הנאום

כנס בנושא דיבייטינג ואמנות הנאום התקיים במכללה לחינוך אורנים, ביוזמת דר' אלישבע ברקון, ראש החוג לשפה וספרות אנגלית באורנים

לכנס,  שאירגנה פרופ' דניאל שאוב, הוזמנו אלופי דיבייטינג ישראלים שהרשימו את הסטודנטים ביכולות הרטוריות שלהם, באנגלית כמובן: מיכאל שפירא, אלוף עולם,  ריתק את הקהל בהרצאה משעשעת, וענת שפירא מהחוג לתקשורת באורנים ואלופת אירופה בדיבייטינג, דיברה על האופן בו השתתפותה בתחרויות תרמה לאנגלית המצוינת שלה.

תלמידיה של ענת, סטודנטים מאוניברסיטאות ברחבי הארץ שהאנגלית אינה שגורה בפיהם, הדגימו דיבייט, גם הוא באנגלית קולחת. בפעילות משותפת עם הסטודנטים, הדגימו שתי מרצות מן החוג, דר' ננסי פלד ופרופ' דניאל שאוב, מהו נאום טוב ומהו נאום רע כשהקריאו שני נאומים מפורסמים לקול צחוקם של סטודנטים ועמיתים.

הכנס הנוכחי, והשני של החוג לאנגלית בסמסטר זה, מהווה את שיאו של תהליך חשיבה המתמקד בהפיכת בוגרי החוג לשפה וספרות אנגלית באורנים למורים טובים יותר, אולי הטובים ביותר, ובהפיכת החוג למוביל בתחום הכשרת מורים לאנגלית.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>