הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

11 דצמבר, 2013 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

לרווחת הסטודנטים: קרן גרין והמועצה העניקו 23 מלגות לתושבי הקריה

84 סטודנטים הלומדים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ הגישו השנה מועמדות בתחומי לימוד שונים, ובהם רפואה, פסיכולוגיה והנדסת מכונות

23 סטודנטים תושבי הקריה קיבלו כמדי שנה בחג החנוכה מלגת לימודים ע"ש לאה וצבי גרין ז"ל, כאשר שווי כל מלגה הינו 2,000 שקלים. המועצה המקומית העניקה 10.5 מלגות וקרן גרין תרמה 12.5 מלגות.

האירוע המכובד התקיים במעמד מנהל מחלקת החינוך, יאיר אודם, מנהלת מדור גני ילדים, גילה דינר, שגם הנחתה את האירוע, רכזת שותפויות בחינוך, לילך דרמון, יו"ר קרן גרין, עו"ד יאיר גרין, משפחת גרין, סטודנטיות וסטודנטים,  משפחות ואורחים.

במסגרת הטקס הדליק הרב מנשה אלטהויז את החנוכיה, ולאחר מכן נשא דברים מנהל מחלקת החינוך, שאמר כי הוא שמח שהמועצה לוקחת חלק במפעל חשוב זה. "השאיפה של הרשות היא לתת הזדמנות שווה לכלל התושבים בדרך לרכישת השכלה גבוהה, ואם ניתן להקל ולהיטיב, הרי שבאנו על שכרנו", הוא אמר. בסיום דבריו הודה אודם למרכז ההנצחה על האירוח החם והנעים. שני נכדיו הצעירים של יאיר גרין סיפרו על סבם וציינו כי הם מעריכים מאוד את פועלו ואת העובדה שבחר להקים מפעל חשוב זה לטובת סטודנטים בקריה.

החלק האמנותי הופקד בידי יונתן ארזי, שרון יהושע ואבי ארצי, שניגנו קטעים מתוך הסונטה של טלמן. את האירוע סיכם מידד לוי, סטודנט שנה ד' בלימודי אדריכלות בוויצו חיפה, שהודה לקרן גרין ולמועצה המקומית קרית טבעון. "סכום הכסף הנכבד אותו אנו מקבלים מסייע לנו לפנות זמן לטובת הלימודים, וכולי תקווה שבבוא העת נהיה אנו אלה שיתרמו בחזרה לטובת סטודנטים בקהילה", הוא אמר.

יצוין כי השנה הגישו מועמדות 84 סטודנטים הלומדים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ, בתחומים שונים כגון רפואה, פסיכולוגיה, עיצוב גרפי, הנדסת מכונות, הנדסת חשמל, חינוך ומחול, מוסיקה ועוד.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>