הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

26 אוקטובר, 2013 פורסם ב קולטורה, קולנוע וטלוויזיה
אין תגובות

אמבוש: "פספוסים" מתהפכת בקברה

 מאת: שירי מנשה

"אמבוש", החדשה של ערוץ 10, מזכירה לי מנוע ישן במכונית חדישה – זה פשוט לא עובד!

יש לי קונספט לתוכנית טלוויזיה חדשה! נסגור סלב בחדר מרושת במצלמות נסתרות. נמצא משת"פים (משתפי פעולה) – כמה מקורבים שירצו למתוח אותו. הם יחוברו לאוזניה ויקבלו הוראות ממנחה שנון שיושב בקונטרול. מדי פעם הוא יזרוק איזו בדיחה אבל יפציר במשת"פים לא לצחוק (זה בטוח יהיה מצחיק). נחכה שיצאו לסלב כמה משפטים מביכים / עשן מהאוזניים / העיניים מחוריהן ואז ניכנס עם מצלמות אולפן ונצעק "עבדנו עליך!" מה? כבר עשו את זה?

העולם מתקדם אבל ערוץ 10 נתפס שוב עם המכנסיים למטה, כנראה בשאיפה להיות ערוץ 1 אחרת אין לי הסבר למִחזור הטלוויזיוני שבהחלט לא תורם לאיכות הסביבה. אפילו כשממחזרים בקבוק פלסטיק הוא בסופו של דבר יוצא אל העולם בגרסה משופרת, אבל "אמבוש" של ערוץ 10 יותר כמו אייפון 5, שהוא חסר חידושים טכנולוגיים בולטים אבל התחדש בצבעים – אותו דבר, רק בלי הסיגר.

המתיחות עצמן נותנות תחושה שנחשפנו בטעות לסיטואציה אינטימית, כזו שמצחיקה בטירוף את השותפים לה אבל אצלנו מעלה גיחוך מדי פעם. ובסוף יוצא השכטר ממקום המסתור, מחייך כאילו הצליח מינימום להיכנס לנעליו הגדולות של קודמו ומתחיל להסביר לנמתח איך הכל בדיוק קרה, מה שמנמיך עוד יותר את קומתו, כי בתוכנית המקורית היה על שילון רק להוציא את אפו מהדלת כדי שהאסימונים יפלו. וכאילו לא די במסע הייסורים שעובר הצופה, השיחה באולפן טוחנת את הנושא שוב. נסחפתם, זה כבר מִחזור בתוך מִחזור! שכטר אמנם התברך בהומור חד, אבל שיעשה לכולנו טובה וישמור אותו ל"צחוק מעבודה".

בקיצור, 2 במדד שלי.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>