הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 אפריל, 2013 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

תביעה: אוניית התענוגות התנדנדה ותושבת העמק נחבטה ושברה את גבה

מהתביעה שהגישה הקשישה בת ה-83 עולה, כי בשני בתי חולים, אחד בצפון והשני במרכז, לא אובחנו השברים, ושניהם שיחררו אותה לביתה עם משככי כאבים

קשישה כבת 83 מאזור עמק יזרעאל, שיצאה לשיט תענוגות באונייה, נפלה בתאה ונפגעה באורח קשה בגבה, לאחר שהאונייה, כך לטענתה, נטתה בפתאומיות על צידה. על פי כתב התביעה שהגישה, חשה הקשישה בקרקע הנשמטת תחת רגליה, ניסתה למצוא ידית אחיזה בתאה, אך לשווא. או אז איבדה את שיווי משקלה, נפלה על רצפת התא ונחבלה קשות בגבה. על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד לידור פוגל-אורן, רופא הספינה הזריק לקשישה וולטרן, וביקש ממנה לסור לבית חולים לבדיקה, לכשתגיע לחוף. אלא שבינתיים היטיבה התרופה עם כאביה והיא המשיכה לביתה, בתחושה כי פגיעתה אינה רצינית. עם תום השפעת התרופה התעוררו שוב מיחושיה של הקשישה, והיא מיהרה לבית חולים בצפון. הרופא בבית החולים שלח אותה לצילום רנטגן, שם לא התגלו כל חבלות, והיא שוחררה לביתה עם משככי כאבים. לדאבונה, הכאבים החריפו מאוד, ובתה החליטה להעביר אותה קרוב לביתה, לשם ביצוע בדיקות בבית חולים באזור המרכז. אלא שגם שם, כך על פי התביעה, לא הצליחו הרופאים לאבחן את מקור כאביה של הקשישה, ופטרו אותה במשככי כאבים נוספים. רק לבסוף, לאחר שמומחה פרטי לאורתופדיה שלח אותה לסריקת CT, התגלה כי שתי חוליות בגבה התרסקו ונדחסו.

מהתביעה עולה, כי גם הניתוחים שבוצעו בגבה לא השיבו אותה לאיתנה, ומאז התאונה היא סובלת מנכות רפואית ותפקודית גבוהה, וכן מדיכאון.

עו"ד לידור פוגל-אורן הגישה בשם הקשישה תביעה לפיצויים נגד חברת הספנות ושני בתי החולים, בסך מאות אלפי שקלים. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בקריות.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>