הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 אפריל, 2013 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

מוקירים את תרומת המתנדבים: כ-100 מתנדבים יצאו לטיול בעקבות הגשמים

המשתתפים ביקרו ברמת הגולן, בירדן ובכנרת. מנהלת מחלקת המתנדבים במועצה האזורית: רציתי להעניק להם אתנחתה ממשימות היומיום

כ-100 מתנדבים במגוון עמותות וארגונים הפועלים ברחבי העמק, השתתפו בשבועיים האחרונים בטיולים שאירגנה עבורם מחלקת המתנדבים של המועצה האזורית עמק יזרעאל. המתנדבים, שיצאו לטיולים בעקבות גשמי הברכה שירדו בצפון. ביקרו במפל סער, בקצרין, ביינות סלוקיה ובמפל עיט שברמת הגולן, והגיעו עד הירדן והכינרת. במהלך הטיולים חזו המתנדבים במראות המרהיבים של המים השוצפים בנחלים ובפריחה השופעת הצובעת את הרמה כולה.

מארגנת הטיולים, ענת ירון, המשמשת מנהלת מחלקת המתנדבים במועצה: "רציתי להעניק למתנדבים שלנו הזדמנות לאתנחתה ממשימות היומיום ומהפעילות ההתנדבותית השוטפת. יום בנופים המקסימים של הארץ שלנו, ממלא את הלב והמצברים באוויר צח ובמראות מרהיבים של מים זורמים, ירוק ופריחה. לפעמים לא צריך הרבה יותר מזה כדי להתמלא בכוחות להמשך הדרך".

ירון הוסיפה שאחת ממטרות המחלקה, הינה לפתח את מערך התגמולים למתנדבי המועצה, וכי המתנדבים שהשתתפו בטיולים פעילים במגוון עמותות וארגונים הפועלים ברחבי העמק. "המשתתפים נהנו מהדרכה מקצועית ומעשירה של מדריך הטיול, והיתה זו גם הזדמנות עבורם לפגוש מכרים חדשים ולהכיר פעילויות התנדבותיות עליהן לא ידעו לפני כן", היא אמרה.

בטיול השתתפו גם ארז יפרח, המתנדב במתמי"ד, ואשתו צוף, המתנדבת בוועדה לאיכות הסביבה, שאמרו: "הארגון היה מופתי והכתיב את האווירה הכללית של היום. ההדרכה היתה מחכימה וסבלנית, והגולן שיתף פעולה והיה נפלא". אתי ומיקי זמיר מתמרת, שהשתתפו אף הם בטיול, סיכמו את היום הנפלא, ואמרו: "הלוואי שיהיו עוד יוזמות כאלו".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>