הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 אפריל, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

דו קיום: שיתוף בין אורט טבעון ובסמת טבעון

במסגרת הפרויקט התחלפו צוותי ההוראה בשני בתי הספר. אִתי לו, מנהל אורט טבעון: "כשלשכנך טוב, אז גם לך טוב. חשוב להתקדם ולהדק את יחסי השכנות ושיתופי הפעולה"

ממשיכים בפרויקט "שכנים" גם בשנת הלימודים תשע"ו. פרויקט "שכנים", שהחל בשנה שעברה, הינו שיתוף פעולה ייחודי בין תיכון אורט קריית טבעון לבין התיכון בבסמת טבעון, ובמסגרתו התנסו בשבוע שעבר מורים ותלמידים בחילופי צוות ההוראה בין בתי הספר.

שלושה מורים מאורט קריית טבעון: דורון אהרוני המורה לאזרחות, ליה דור -יוסף המורה לאנגלית וענת קפסוטו המורה להיסטוריה, העבירו שיעורים בתיכון בסמת טבעון, ובמקביל שני מורים מתיכון בסמת טבעון: בילאל כאמל המורה למתמטיקה ומנאל גאלי המורה לאנגלית, העבירו שיעורים באורט קריית טבעון בנושא הלימודים השוטף. כמו כן, מנהל תיכון בסמת טבעון איברהים סעדי, הרצה בפני קבוצת תלמידים מכיתה י"ב על עיקרי דת האסלאם ועל המשותף בין הדתות.

אִתי לוי מנהל אורט קריית טבעון הדגיש את העובדה ש"כשלשכנך טוב, אז גם לך טוב " והוסיף כי "חשוב להתקדם ולהדק את יחסי השכנות ושיתופי הפעולה".

מנהל תיכון בסמת טבעון, איברהים סעדי אמר כי "המשוב שקבלנו מהמורים והתלמידים שלנו מחמם את הלב. אנחנו מגלים בכל מפגש מחדש, את החשיבות הרבה להמשך השותפות בינינו ומרגישים שאכן נצליח יחד לבנות הבנה ואימון בין שתי האוכלוסיות".

דורון אהרוני: "לכאורה מפגש רגיל עם תלמידים אבל עם ניחוח טיפה שונה, מעניין ובעיקר חשוב לקידום מרקם החיים המשותפים בישראל".

בילאל כאמל: "התנסות חסרת תקדים, מיוחדת במינה. נהניתי מאד. התלמידים היו שותפים פעילים בהסבר החומר (מתמטיקה 5 יח"ל) ופתירת בעיות מילוליות. אשמח למפגש נוסף".

ענת קפסוטו: "התלמידים התעניינו, הקשיבו ותרגמו את דברי לערבית. היה כייף ומקווה לחזור על החוויה."

חשוב לציין כי שני בתי הספר לוקחים חלק בפרויקט "תקווה ישראלית" של נשיא המדינה ראובן ריבלין וחולקים את החלום לשותפות טובה ופורה.

ort_bosmat39

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>