הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 אפריל, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

אורט גרינברג: חברי וועדת החינוך ביקרו בחטיבה

גילה דינר: "תנופת העשייה החינוכית בחטיבת הביניים בתחום הלימודי, החברתי והקהילתי, נמצאת בעלייה מתמדת, תוצר ישיר של המוטיבציה הגדולה של הצוות החינוכי"

חברי ועדת החינוך במועצה המקומית קריית טבעון ביקרו בשבוע שעבר בחטיבת הביניים אורט גרינברג ולמדו על הנעשה במקום. עוד השתתפו בביקור:  מנהלת מחלקת החינוך גילה דינר, מנהל בית הספר אִתי לוי והצוות החינוכי של בית הספר.

יו"ר ועדת חינוך עמית בלדרמן הנחה את המפגש והיה זה שהוביל למעורבות נציגי הוועדה בעשייה החינוכית בבית הספר. לדברי מנהלת חטיבת הביניים דורית סירבלה תכלית המפגש הייתה להציג את הפעילות הענפה בבית הספר תוך מתן דגש על ציוני המיצ"ב הגבוהים,  הסברת התכנית הערכית והלמידה המשמעותית בבית הספר, כמו כן להבהיר את החשיבות הגבוהה של העצמת מנהיגות בני הנוער בחטיבה והעשייה עם פנים לקהילה.

רכזת מקצוע המתמטיקה בבית הספר לוסי רוט יחד עם  המורה למתמטיקה אבי נתן הציגו את תכנית העבודה בנושא המתמטיקה, שבבסיסה מספר דגשים: עידוד תלמידים ללמוד ברמות גבוהות, מתן מענה לתלמידים מתקשים וגיוון בדרכי ההוראה ובשיטות חדשניות.

ועדת חינוך בחטיבה

רכזת מקצוע האנגלית חיה זך הציגה תכנים התורמים ללמידה משמעותית ואת ההדגמה, באנגלית רהוטה ובכישרון רב, עשו שתי תלמידות כתה ט, מיכל  וג'ואנה, שהרצו בנושא השימוש במכשירי טלפון ניידים, ההשלכות וההשפעה החברתית שלהם על החברה.

נושא נוסף בעל חשיבות, שהובא לידיעת חברי הוועדה, נגע לשיתופי הפעולה הפוריים בין צוות בית הספר להורי התלמידים. אלי זמיר העומד בראש הוועדה בחטיבת הביניים סיפר על הנעת פרויקט הספרייה, שלא מכבר החלה להתחדש בציוד שהולם את העידן הטכנולוגי המתקדם,  ודיווח על המשך השקעה בגיוס משאבים למקום, כמו כן הסביר על פרויקטים עתידיים המתוכננים בשיתוף חברי מועצת התלמידים והמועצה המקומית. כמו כן, ורד מהרושי יו"ר ועד ההורים היישובי ואימא לשתי בנות בחטיבה סיפרה על שיתופי הפעולה הרבים אותם היא מובילה בחטיבה.

גילה דינר: "תנופת העשייה החינוכית בחטיבת הביניים בתחום הלימודי, החברתי והקהילתי, נמצאת בעלייה מתמדת, תוצר ישיר של המוטיבציה הגדולה של הצוות החינוכי – עובדה שבלטה מאוד במפגש בחטיבה. הקו שמובילה הנהלת בית הספר, למתן מענה לכל תלמיד, בהתאם לחוזקותיו, מוביל ללמידה מגוונת, חדשנית ויצירתית. הפתיחות, האוזן הקשבת, הנכונות לבדוק, ללמוד ולנהל שיח עם הקהילה הרחבה חיזקו את התחושה של הבית והמשפחה של התלמידים, הצוות וההורים בחטיבת הביניים".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>