הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

14 ינואר, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

קרית טבעון : 8 מלגות לבנות

מועדון הסורופטימיסט, שהעניק את המלגות,  הוא ארגון בין לאומי  א-פוליטי, נוסד בשנת 1921 בארה"ב ומטרתו לחזק יכולתן  של נשים בחברה, כאשר עיקר הפעילות היא בנושאי איכות הסביבה, חינוך ובריאות

 

 

טקס חלוקת המלגות של ארגון הסורופטימיסט נערך בשבוע שעבר בחדר הישיבות במועצה המקומית קרית טבעון,  בהשתתפות הנשיאה מיכל גבריאלי,  חבר המועצה עמית אפרתי, חברות הארגון, הסטודנטיות מקבלות המלגות ומשפחותיהן. כמיטב המסורת, מחלקות נשות האיגוד בקרית טבעון מלגות לימודים מכובדות לסטודנטיות בנות הקריה, השנה חולקו 8 מלגות בסך 2,500 שקלים כל אחת.

image001

מועדון הסורופטימיסט הוא ארגון בין לאומי  א-פוליטי, נוסד בשנת 1921 בארה"ב ומטרתו לחזק יכולתן  של נשים בחברה, כאשר עיקר הפעילות היא בנושאי איכות הסביבה, חינוך ובריאות.

נשיאת המועדון מיכל גבריאלי סיפרה כי המלגות מיועדות להקניית מקצוע לנשים והן ניתנות  לבוגרות שסיימו לפחות שנת לימוד אחת,  לאחר שהוכיחו רצינות והתמדה בלימודים. הכסף שנתרם לצורך המלגות נאסף מדי שנה ביריד הספרים המשומשים המתקיים במרכז הקריה, בתמיכה טכנית של המועצה, הבונה את השולחנות ועוזרת בשינוע הספרים. היריד נמשך 4 ימים ומקבלות המלגות משנים קודמות מתגייסות לעזרת חברות המועדון.

מלגות סורפטימסט

גבריאלי : "השכלה היא ערך שילווה אתכן כל החיים, הידיעה שאנו תורמות לכך מדרבנת אותנו להמשיך בעמלנו. אקט זה של נתינה לזולת יש לו כוח מניע בפני עצמו, כל אחת יכולה לעשות ולו במעט, בסביבה המיידית שלה, מעשה קטן של חסד וטוב ובכך לתרום תרומה גדולה לאחרים ולעצמה."

עמית אפרתי: " נשות ארגון הסורופטימיסט יושבות בארץ ישראל ובמעשיהן תורמות לחינוך ולימוד. משכך, תרומתן לחברה כפולה ומשולשת ועל כך הערכתי הרבה אליהן".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>