הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

24 דצמבר, 2015 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

התנדבות בשטח

הסטודנטים והסטודנטיות במסלול מל"ח ארגנו גם השנה, כמידי שנה, יום התנדבות מיוחד, במסגרתו  יצאו למושב נהלל, שם אספו יבול חקלאי שללא פעולתם, היה מושמד

 נוי חדד

אז כולם כבר יודעים שבלי סיור מל"ח החופשה לא מגיעה והשנה לא נגמרת כמו שצריך, ומסתבר שכמו יין, משנה לשנה אנחנו רק משתבחים ברעיונות ובתרומה לעצמנו ולסביבה.

הפעם יצאנו לשטח להתנדבות שכולה לכלוך, צחוקים ולב אחד גדול: התנדבות חקלאית בשדות של נהלל וקטיף טונות של יבול חקלאי שנותר במטעים, בשדות ובפרדסים. יבול שלולא האיסוף, היה מועבר להשמדה.

ללא שם

ביום שני ה- 23.11.15, יצאנו כל שבט מל"ח מכל השנתונים (א, ב, ג) לטיול ההתנדבות המשמעותי ! היציאה מהמכללה הייתה בשעה 12:00 ישר לנהלל, שם ערכנו ארוחה חלבית מפוארת שרק מל"ח (שנה ג' בעיקר, אבל אני משוחדת) יכולים לארגן – פתחנו בפשטידות של בית מכל טוב, פסטות מוקרמות, קציצות בריאות וסלטים, המשכנו בעוגות מכל סוג אפשרי וקינחנו בפירות מכל הזנים. וכמובן איך אפשר לשכוח את הפיתות זעתר והזיתים של אמא של שאדי!

1 2

 סטודנטים וסטודנטיות התנדבו להעביר לכולם פעילות שוברת שגרה, שהותירה את שנה א' המומים ותמימים בנוגע למה יעלה בגורלם בכל הטירוף שלנו.

מיד לאחר מכן, יצאנו אל השטח – לשדות של נהלל ! שם חיכה לנו נציג מארגון "לקט ישראל" ותידרך אותנו על קטיף הסלק  שאנחנו נבצע, ושבהמשך יועבר למאות עמותות שתומכות בנזקקים בכל רחבי הארץ.

עם שקיעת השמש ולאחר שסיימנו לקטוף את כל ייבוא הסלק, התכנסנו לשיחת רוח ומוטיבציה בפורום מלא ושמענו על מעשיו של אסי היקינד בגמ"ח (גמילות חסדים) שהוא מנהל בבית שאן. לאחר מכן התפצלנו לשנתונים למפגש חינוכי-ערכי בהנחיית סטודנטים/ות מהשנתון.

לכלוך בידיים, בוץ בנעליים, חיוך ושקט בנשמה. לפניכם/ן התמונות מהיום הקסום הזה.

 10 9 5 6 7 8 3 4











השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>