הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

28 דצמבר, 2015 פורסם ב מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

הניצוץ בעיניי

לירז ג׳יבלי, סטודנטית במסלול מלח ובחוג לתקשורת

1

שמי לירז ג׳יבלי, בת 24 ממגדל העמק במקור. בקיץ האחרון עברתי בעקבות העבודה לגור בכפר גלים יחד עם כלבי האהוב צ׳ייסר.

חובבת אפייה ומעצבת עוגות להנאתי ובזמני הפנוי (והנדיר יש לציין) קוראת, צופה בסרטים, מטיילת, מציירת ופותרת תשחצים. מנצלת הזדמנויות טובות להתנדבויות בחברה בארץ ואפילו גם בחו״ל.

אני עובדת כמדריכה בפנימיית כפר גלים החל משנה״ל הנוכחית. בפנימייה אני מדריכה את קבוצת ״נשר״- קבוצה של 31 חניכי י-י״א מכל קצוות הארץ. העבודה כמדריכה בפנימייה כוללת את כל עולמו של החניך- החל מהשכמות בבקרים, דרך טיפול ומעקב לימודי ועד לכיבוי אורות ולשיחות אל תוך הלילה. העבודה מאתגרת ומספקת כאחד.

אל עולם הפנימיות הגעתי בשירותי הצבאי כמורה חיילת במסלול גרעיני נח״ל, שם הוצבתי יחד עם בנות הגרעין שלי דאז בכפר הנוער הדסה נעורים. כיום אנחנו 3 בנות מהשירות הצבאי שלומדות כאן במסלול מלח :) .

הגעתי ללמוד באורנים לאחר הרהורים רבים בשאלות ״מה אני רוצה ללמוד?״ ״ומה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה?״. אחרי שכל חבריי ומכריי ניסו לתאר לי את הניצוץ שהם רואים בעיניי כאשר אני מדברת על חינוך ועל חוויותי מעולם החינוך, ואחרי שחברתי היקרה אתי אדגך (מלח שנה ג׳) גילתה לי שקיים כזה מסלול, החלטתי לקחת את עצמי ליום פתוח באורנים. כשהגעתי לכאן ״ירדו כמה אסימונים״ ונרשמתי ללימודי מלח ותקשורת.

בחרתי בחוג לתקשורת כיוון שלדעתי זהו כלי שביכולתו להיות משמעותי, ויכול להיות לי לעזר בעולם הבלתי פורמאלי, מאחר ופניי אינן להוראה.

במסגרת חלומותיי לעתיד נרקם לו לאחרונה חלום לפתוח בית ספר מקצועי ללימודי קונדיטאות וקולינריה לנערים שנשרו ממערכת החינוך.

מוטו לחיים: ״לעולם אל תתן לפחד מכשלון למנוע ממך להשתתף במשחק״ (בייב רות׳)

שנה מוצלחת לכולם, וחגים שמחים לכל אחד בדתו הוא :)

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>