הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

30 נובמבר, 2015 פורסם ב ספרות ושירה
אין תגובות

חלומות על כוכבים

שלום מוקדר

חלומות על כוכבים רחוקים ומציאות לא קיימת, שקר אמיתי, אמת שקרית, הדברים שאינם אפשריים.

נשמתי קוראת לי ממעמקיי שכלי, לוחשת אליי דברים של אהבה, סליחה וחום.

הבזקים של מודעות לנצחי וללא משתנה, ואני פה, בעולם שבו עליי למצוא את עצמי מחדש ולגלות שמעולם לא נפרדתי.

מגיל ינקות זיכרונות עולים בשכלי, עוד לפני שיכלתי לגלות שקיים עולם שם בחוץ חוויתי אחדות מלאה עם הנשמה, והנה חושיי מתעוררים ואני מתחיל לראות שקיים משהו בחוץ, עושה את לידתי המודעת אל העולם הזה ומתנתק מהעולם ממנו באתי.

האין זה מוזר שהמסע אל האחדות עובר בנפרדות? האין זה מוזר שכדי לגלות שהנני כפי שברא אותי האלוהים הייתי צריך קודם להבין שאני נפרד ממנו? נפרד ממנו כדי לגלות שהנפרדות היא בשכלי, שהנפרדות היא לא אני.

מתוך המטריקס של החיים קול עולה בתוכי ואומר לי שהעולם שאני רואה וחווה אינו אמיתי, בתוך המטריקס של החיים ההתעוררות מתרחשת לא על ידי ניתוק מעולם אלא מתוך התחברות אליו.

שקר אמיתי, אמת שקרית והדברים שאינם יכולים להיות.

מסע אני עובר והולך לי בעולם, לעיתים אני לא יודע לאן ואיך ולעיתים הדרך נראית לי ברורה ואמיתית כקרני השמש הזורמות מבעד לחלון חדר השינה שלי.

והנה אני מתרחק שוב רק כדי להתקרב שוב, אני קשה עם עצמי וחסר הערכה עצמית רק כדי לחזור ולהעריך ולהוקיר את מה שהנני, ואז אני לומד רק כדי ללמוד כמה אני לא למדתי כלום וככל שאני יודע יותר אני מבין שאינני יודע דבר ודף חדש נפתח בשכלי, שינויים ולמידה מצטברת עד כדי שינוי מהותי ולמידה מחדש על מחברת חלקה שדפיה וכריכתה עשויים מהידע שצברתי לפנייה.

אני הולך בעולם ומגלה שכל הדברים שלמדתי, כל הלמידה האמיתית המכוונת מטרה, אינם נפרדו ממני ונעלמו לתוך אי ודאותו של הלא נודע, מגלה אני שאני היום יותר ממה שהייתי פעם,  מגלה שיש לי יותר כלים ואני באופן לא מודע או מרצונו של העליון מוכן לעלות שלב ולהתמודד עם השלב הבא בתהליך הלמידה שלי.

מתפלל לא ליפול, מתפלל להצליח ולהתקדם ולהיות נאמן למה שהנני, למה שאני יודע היום, לכל מה שנזכרתי במסעי בעולם, הולך בארץ זרה ונזכר בבית, רוצה לחזור לבית אבל לא לפני שארגיש שהטיול הסתיים, שכעת אני יכול לחזור ושעבודתי הסתיימה, שביצעתי את זה שהעליון דורש ממני, כי הנני שהוא ברא אותי, תרמילאי שאימץ שפה וחשיבה של מקומות רחוקים לאחר שנים ארוכות מדי של נדודים אבל ליבו עדיין שייך לאדמה ולבית שממנו יצא אל המסע מלכתחילה .

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>