הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

5 פברואר, 2015 פורסם ב חינוך אחר, כתבות מומלצות
אין תגובות

סטודנטיות לחינוך המיוחד ארחו בנות עם צרכים מיוחדים

חינוך מיוחד

את הביקור יזם בוגר אורנים, אמיר ברזל, המשמש רכז בעמותה להתנדבות בצפון, יחד עם ד"ר אורית דרור לוי, ראשת תכנית הכשרה לגיל הרך במכללה

השבוע התקיים מפגש מיוחד בין בנות שירות לאומי בעלות צרכים מיוחדים לבין סטודנטיות שנה ד מהחוג לחינוך מיוחד ב"מכללת אורנים".

בנות השרות הלאומי בוגרות מסגרות חינוכיות של החינוך המיוחד, המשמשות היום בהתנדבות ככוח עזר בגני ילדים, סיירו במכללה, השתתפו בשיעור וביקרו בספרייה.

את הביקור יזם בוגר אורנים, אמיר ברזל, שסיים לפני שנתיים את לימודיו בחוג לחינוך המיוחד וכיום משמש רכז בעמותה להתנדבות בצפון, יחד עם ד"ר אורית דרור לוי, ראשת תכנית ההכשרה לגיל הרך במכללה.

הביקור באורנים נפתח ב"ספיגת" האווירה הסטודנטיאלית בקפטריה המשרתת את הסטודנטים, והמשיך בהצטרפותן לשיעור בנושא "חשיבותם של המשחקים הדידקטיים בגן הילדים". הבנות השתתפו בשיעור באופן מלא ולקחו חלק בדיון שהתפתח בכיתה.

ד"ר דרור-לוי: "עבור הבנות האורחות זה היה מפגש אמתי עם האקדמיה. הן ישבו שעה וחצי בכיתה לצד סטודנטיות במכללה והתייחסנו אליהן כאל שוות לגמרי. עבור הסטודנטיות שלי, הגננות לעתיד בחינוך המיוחד, זה היה שיעור מאלף, אופטימי וחשוב שהוכיח לאן ניתן להוביל כשהחברה מכילה, ומקבלת את האחר".

בתום השיעור יצאו בנות השירות הלאומי למרכז מרים רות לספרות ילדים בספריית המכללה שם הכינו עם הסטודנטיות אמצעי המחשה של הספר 'איילת מטיילת'. הן גזרו, צבעו וניילנו דמויות מצולמות מהספר ועוד. הביקור הסתיים בשיחת סיכום משותפת, בסופה קיבלה כל בת שירות בהפתעה את הספר.

האגודה להתנדבות מפעילה, בין היתר, מערך שמטרתו לאפשר לצעירים בעלי צרכים מיוחדים להשתלב בשירות הלאומי.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>