הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

11 יולי, 2014 פורסם ב אקטיביזם, תקשורת
אין תגובות

משכורת עתק על חשבון הלקוחות

business-graphics-1428656-m

מכתב תגובה לכתבה- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4487140,00.html

מאת: שרי פקמן|

מנכ"ל בנק הפועלים , מר ציון קינן שלום,

לאחרונה ראיתי כי זכית בתוספת שכר- "פרי" על עבודתך הקשה, משכורת של שש ספרות, משכורת חודשית שוות ערך למשכורת שנתית של העובד הממוצע. חשבתי לעצמי, האם בעידן שבו אנשים לא מצליחים לעבור את החודש באופן מכובד, בעידן שבו מרבית לקוחותיך חיים מהלוואה להלוואה, עם ריביות שנוסקות לשמיים, האם זה ראוי בעיניך לקבל משכורת שכזו?

רציתי להזכיר לך, אם במקרה פרח מזכרונך, שאת המשכורת שלך משלם יוסי שעובד בתנובה ,שרית שחייה מדמי אבטלה, אור הסטודנטית ועידן החייל- כל אלה שבקושי מגרדים את הכסף לקיום בכבוד בחודש, הם אלה שאתה ממלא אותם בעמלות מופרכות על מנת שתוכל לקבל משכורת,לנהוג במרצדס, לגור בוילה, כל זאת בזמן שאותם אזרחים מגרדים את הכסף לשכירות או למשכנתה.

רציתי לשאול אותך האם לא יכולת להסתפק נניח במשכורת של 30 אלף שקלים רחמנא לצלן או 50 אלף שקלים? האם אדוני לא יוכל לגמור את החודש כאשר את חשבונו נטול העמלות יעטרו 150 אלף שקלים? האם אין גבולות לחזירות הקפיטליסטית? בעולם מושלם מנכ"ל בנק שמרבית מלקוחותיו בקושי מגרדים שכר מינימום היה מסתפק בפחות. אין לי ספק שהנך אדם מוכשר לאין ערוך, אדם שעבד קשה מאוד על מנת לנהל את הבנק הגדול במדינה, אך אנא ממך, פקח את העיניים, תבין את המציאות של האנשים שחיים פה ותבין שאתה לא יכול לעשוק את הלקוחות שלך, אלא שנאמנים אליך בצורה עיוורת באלפי שקלים בשנה מריביות ועמלות ובאותו זמן לגזור קופון שמן ולקבל משכורת עתק על חשבון אותם לקוחות.

אדוני- אבקש שתעשה חשבון נפש, אתה והנהלת הבנק: חיזרו לשפיות כלכלית, הורידו בעמלות, הפחיתו במשכורות העתק, או במילים אחרות- חיזרו לקרקע, חיזרו לעם.

בברכה,

שרי פקמן,

סטודנטית ב"אורנים", לקוחת בנק הפועלים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>