הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

16 מרץ, 2014 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

משפחת רדיו אורנים: מרתון לזכרו של משה קסטוריאנו ז"ל

מאת: צוות רדיו אורנים |

ברדיו החליטו להנציח את זכרו של המנהל שהלך לעולמו בטרם עת עם שידור שנמשך 61 שעות, שעה יותר מהשיא שמשה קבע לפני שנתיים

בשבת, ביום שבו כל משפחות ישראל מתיישבות סביב שולחן ארוך אחד, התאגדה עוד משפחה אחת, אמנם קצת פחות שגרתית אבל ללא כל עוררין – משפחה: משפחת רדיו אורנים.

לפני כשנתיים משה קסטוריאנו ז"ל, מייסד תחנת הרדיו אשר ניהל אותה במשך תריסר שנים עד שהגיעה לגיל מצוות, החליט לשבור את שיא שעות השידור הרצופות ברדיו ושידר ברציפות במשך 60 שעות (= יומיים וחצי!), ללא "קפיצה" הביתה או שינה.

השנה, לאחר פטירתו הפתאומית של משה, החלטנו לכבד את זכרו, לחלוק לו כבוד, להמשיך במסורתו ואף לשבור אותה בהחלטתנו לשדר 61 שעות ברציפות וזאת גם בהתייחס ליום הולדתו ה-61 שהיה אמור להיחגג ביום פתיחת המרתון, ה-8.2.

לשם כך, התאגדו כל שדרי הרדיו, ותיקים וחדשים (עם נציגות מכובדת לצעירים שבינינו ולמרצי המכללה) ונרתמו לפרויקט בניצוחה של ראשת המשפחה, ענבל דוארינג.

את הימים שלפני יריית הפתיחה היה אפשר להקביל לזמן שלפני טיסה כשהקברניט מארגן צידה לדרך, מתדרך את הצוות, נותן ומוודא שכולם מוכנים ליציאה להמראה. כך, ענבל הובילה את צוות השדרים המסור ששידר ברציפות, ימים כלילות ונתן מעצמו גם בפגישות שלפני המרתון עצמו, כל שיכל.

בסופו של יום, הפרויקט עשה הדים ולראיה, סוקר על ידי מגוון אמצעי תקשורת לרבות תחנות רדיו, מקומיות וכלל-ארציות, ועיתונים.

ברדיו אורנים אמרו השבוע כי :"אנו שמחים לאפשר הוקרת תודה מעין זו לאדם שאחראי לעצם היותנו כאן, במקצוע הזה, במשפחה הזו. אנו מודים וגאים בצוות השדרים המקצועי, המסור, האכפתי והמיומן שלנו ומזמינים את כל המעוניין להצטרף למשפחת הרדיו שלנו, ליצור עמנו קשר".

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>