הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 נובמבר, 2013 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

הלימודים באורנים נדחו בשבוע

במכללה האקדמית אורנים החליטו לדחות בשבוע את פתיחת שנת הלימודים כדי לאפשר לסטודנטים ולאנשי הסגל המוסלמים לחגוג את חג הקורבן כהלכתו.

נשיאת המכללה, פרופ' יערה בר און, שיגרה אגרת לאנשי הסגל, בה כתבה: "כידוע לכם, מכללת אורנים מקיימת אורח חיים של ריבוי תרבויות ומבקשת לכבד את כל הסטודנטים/יות והמרצים/ות הבאים/ות בשעריה. מכיוון שחג הקורבן (עיד אל-אדחא) חל בשבוע בו תוכנן לפתוח את שנת הלימודים האקדמית ונמשך ימים אחדים, הוחלט לדחות בשבוע את מועד תחילת הלימודים ולאפשר לכל הסטודנטים והמרצים שלנו להתחיל יחד את שנת הלימודים במכללה. נתחיל את הלימודים ביום ראשון, 20.10, במקום ב-13.10, ונסיים את סמסטר א' בדחייה של שבוע, כך שההפסקה בין הסמסטרים תתקצר לחמישה שבועות (בדומה לשנים האחרונות). סמסטר ב' יישאר כמתוכנן".

כמו כן הדגישה נשיאת המכללה: "כמוסד להשכלה גבוהה העוסק בחינוך, אנחנו מבקשים לתת דוגמה אישית, ולכן כל מקרה הדורש רגישות חברתית ותרבותית נבחן באופן מושכל לגופו". במכללה ציינו כי באורנים מתקיימים חיים משותפים, על בסיס שוויון וכבוד הדדי, בין דתיים וחילונים, בני עדות ודתות שונות, עולים חדשים וותיקים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>