הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

21 ינואר, 2014 פורסם ב מה בקמפוס, מל"ח חולמים חינוך
אין תגובות

עניין של יעוד

ארי בורשטיין, סטודנט במסלול מל"ח |

ארי 

נולדתי בארגנטינה מזמן… עלינו לארץ ישר לקיבוץ מסילות, הורי אחותי ואני. התגייסתי והשתחררתי אחרי שלוש שנים כמו מיטב הישראלים, ומאז השחרור הספקתי לא מעט.

למדתי באוניברסיטת חיפה מכינה קדם אקדמאית, מנהל עסקים ברופין מספר שנים, גרתי בקנדה כחמש שנים ואז באחת החופשות בארץ פגשתי נערה יפיפייה שלימים נפלה ברשתי ותהיה אם ילדיי.

התחתנו והיום יש לנו שלושה ילדים מדהימים: שני הרגיש בן חמש וחצי, תום הדוגמן בן שלוש ושלושה חודשים, ודניאל המושלמת בת שנה וחצי.

מאז שאני זוכר את עצמי, תמיד ראיתי וחשבתי לעצמי שאפשר ושחייבים לעשות חינוך שונה, אחר ובעיקר טוב יותר.

במהלך החזרה שלי מחו"ל, פנו אלי ממושב מולדת וביקשו שאכנס לתלתון א'-ג' ובשמחה רבה צללתי פנימה.

מאז ועד היום (עברו כשמונה שנים) הובלתי את א'-ג', ד'-ו' וניהלתי פרויקטים שונים בחינוך, רכז תנועת הנוער, מד"ב ועוד. במהלך השנים לא היה לי ספק שזה היעוד שלי. מעבר לתוצאות המדהימות שראיתי, הסיפוק האדיר שבעבודה הזו וכמובן ה"שכר המופרז" שבחינוך…

אני לא זוכר יום אחד שלא רציתי להגיע לעבודה, ברור שיש ימים קשים יותר וכאלה שפחות, אך תמיד רציתי להיות חלק פעיל מהחינוך במושב, תוך הבנה של החשיבות שבעניין.

בגלל הרצון שלי להתפתח בתחום ולהתמקצע בו בחרתי במסלול מל"ח  המאפשר לי להמשיך בעבודתי, לגדל בגאווה שלושה ילדים שאמנם מושלמים אך בכל זאת לא פשוט… ויחד עם זאת ללמוד, תוך המלצות חמות על מסלול מל"ח מחברים אשר סיימו מסלול זה בהצלחה.

בעתיד אני רואה את עצמי ממשיך בחינוך, יותר בכיוון של ניהול מערכות חינוך גדולות ובהדרכה וניהול מדריכים ומנהלי חינוך בתחומים השונים.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>