שני סטודנטים בלטו באופן יוצא דופן בחונכות המשמעותית שקיימו ובתרומתם המיוחדת לחניכים
שני סטודנטים ממכללת אורנים, משה מנדל ויונת וולשטיין , יחד עם עשרה סטודנטים נוספים מרחבי המדינה, נבחרו למצטייני פר"ח לשנת הלימודים תשע"ה. השניים בלטו באופן יוצא דופן בחונכות המשמעותית שקיימו ובתרומתם המיוחדת לחניכים.
משה מנדל, סטודנט להוראת אזרחות, התחבר אל חניך שאיבד לאחרונה את אמו במטרה לסייע לו בלימודים ולחזור לשגרה. יחד יצאו לפארקים, לקולנוע, לטיולי אופניים, ריצות, ולבילויים אחרים. "הקשר הפך הדוק מאוד," אומר מנדל, "התחברנו באמת והרגשתי אח גדול עבורו, זה התבטא בדאגה, בילוי זמן משותף, שיחות רבות ושיתוף בחיי היום יום".
יונת וולשטיין, סטודנטית לחינוך מיוחד וגיאוגרפיה, חנכה תלמידת כיתה ו' מן המגזר הערבי, שהוגדרה כבעלת בעיות התנהגות קשות. הקרבה בין השתיים ותשומת הלב שקבלה מיונת 'ריככו' את התנהגותה של הילדה. וולשטיין "זה מתחיל בהתנדבות, מעין מחויבות, אבל עם הזמן נוצר חיבור מצוין, בילינו הרבה מעבר לנדרש והיו תוצאות".
מנדל מסכם: "לפעמים השתתפות בפרויקט מסוג זה גורמת לנו להשתמש בכוחות שלא ידענו שיש בנו, ולגלות שאנחנו יכולים לעזור לאחרים להתמודד עם בעיות". מנדל וולשטיין נמנים, כאמור, על 12 מצטיינים ארציים , שקבלו את ההוקרה בטקס שהתקיים השבוע במכון דוידסון לחינוך מדעי ברחובות.