הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

12 יוני, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

אסופת בוסר: פרסים ליוצרים מצטיינים

ניתנו ע"ש ניר כהנא ז"ל שנפל בעת שירותו הצבאי. השנה כללה האסופה מספר שיא של 70 יצירות, מאת 60 יוצרים, שדורגו ע"י 12 שופטים

טקס השקת אסופת בוסר תשע"ו היה מכובד ומרשים. האירוע המסורתי  להשקת אסופת יצירותיהם של תלמידי ועובדי בי"ס, המופקת לזכר בוגרי בית הספר, חללי מערכות ישראל התקיים במוצאי שבת באודיטוריום "איתן" בבית הספר התיכון "אורט גרינברג" בקרית טבעון, האולם היה מלא וההתרגשות היתה רבה.

בערב הוענקו תשעה פרסים כספיים לזוכים בתחומים: ספרות, צילום ותרגום ופרסי ניחומים לכל יוצרי אסופת "בסר".

זו השנה העשירית, שהערב נערך בחסות משפחת כהנא, לזכר בנה ניר, שנפל בדצמבר 2005 בעת פעילות מבצעית במחסום קלנדיה. ניר כהנא ז"ל, בן הקריה ובוגר ביה"ס, היה חובב צילום והותיר אחריו מאות תמונות מרהיבות, בהן באים לידי ביטוי, כישרונו ונקודת המבט האופטימית והייחודית שלו. ניר גם  אהב לפרגן ולעודד, על כן החליטו הוריו, יחד עם הנהלת ביה"ס, להנציחו בדרך זו.

במהלך הערב, הוקרנה מצגת לזכרו של ניר, שכללה עשרות מתצלומיו המרהיבים.

שקד אמסלם, בת דודתו של ניר, ריגשה את הקהל בשיר שביצעה לזכרו.  כמן כן ביצעו  תלמידים מביה"ס, שיר שהולחן מתוך האסופה ושני קטעי משחק, שהוכנו במיוחד לערב זה.

רן כהנא – אחיו הבכור של ניר, סיפר על זיכרונותיו מניר וגעגועיו אליו ובין השאר אמר כי הוא רואה בערבי בוסר, הגשמת צוואה לא כתובה של ניר שהיה יצירתי ואהב לפרגן.

ראש המועצה דוד אריאלי, שיבח את הרמה הגבוהה של היצירות וציין שהיא אף עולה עם השנים.

השנה כללה האסופה מספר שיא של 70 יצירות, מאת 60 יוצרים, שדורגו ע"י 12 שופטים.

כאמור, חולקו תשעה פרסים, והזוכים הם: במקום הראשון בתרגום לאנגלית, זכו: יונתן גילווארג וענבר נהון.

במקום השלישי בכתיבה, חלקו: ריף לניר ונעמה קנר. במקום השני בכתיבה: נועם סופר ובמקום הראשון: נדב שיק.

בצילום זכתה במקום השלישי: עומר אובנטל, במקום השני: עדן מרמלשטיין ובמקום הראשון: דניאל וולדמן.

ברוך כהנא, אביו של ניר ז"ל הודה למחנכת יפה מיטלפונקט על הפקת הערב המרגש ולכל מי שעמלו, מאחורי הקלעים ועל הבמה, למען הצלחת הערב. חוברות "בסר תשע"ו" יוצגו למכירה בשבוע הספר.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>