הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

29 מאי, 2016 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

"דוק-אביב" 2016: הסיור הראשון שלי

הסטודנטים של החוג לתקשורת יצאו, גם השנה, לסיור מקצועי והפעם לסנימטק תל אביב לפסטיבל "דוק-אביב". שיר ישי סיכמה את החוויה

1

 

8:00 בבוקר, תא המטען מתמלא במחצלות, מאפים, סלטים וכל טוב. יצאנו לדרך.

התרגשות קלה מילאה את ליבי. בכל זאת סטודנטית שנה א', סיור ראשון של כל החוג לתקשורת.. חוויה חדשה.

הגענו לפארק הירקון בת"א. פרשנו את המחצלות ופתחנו שולחן. התמקמנו ממש מול "לונה-פארק ת"א" . מצלמות הסטילס נכנסו לתמונה. אין כמו ארוחת בוקר קלילה למרגלות הירקון. היה טעים.

3

משם המשכנו אל היעד. מתחם "דוק-אביב" ברחוב שפרינצק 2.

עמותת "דוק-אביב" נוסדה בשנת 1998 ומטרתה לקדם ולפתח את התרבות, האומנות ואיכות החיים בישראל ובמיוחד את  קידום הסרט הדוקומנטרי בארץ. כמו כן, העמותה משווקת את הסרטים בארץ ובחו"ל. אחת לשנה מתקיים פסטיבל "דוק-אביב הבינלאומי" בתל אביב  והפסטיבלים "דוק-אביב גליל" במעלות תרשיחא ו"דוק-אביב" נגב בירוחם.

4

צפינו בשני סרטים  – "החיים – סרט מצויר" ו"הילדים הרעים". שניהם עוסקים בסוגיות מרתקות בחינוך. הסרט הראשון מתאר את חייו של בחור אוטיסט המצליח לתקשר עם סביבתו דרך דקלום של סרטי דיסני. הסרט פותח דלת לעולם הכלוא בו חיים האוטיסטים ומצליח לעורר הזדהות ואמפתיה אצל הצופים.

הסרט השני "הילדים הרעים" פותח גם הוא דלת לעולמם של נערים בסיכון. יוצרי הסרט בחרו להעצים את דמותה של מנהלת בית הספר שצולם כמי שמקריבה את חייה עבור הנערים וממלאת את תפקידה ללא דופי.

אין ספק ששני הסרטים היו מעוררי השראה. קולות התפעלות ועיניים בורקות נראו במסדרון בתום הסרטים.  ההמלצה לשנה הבאה היא לחלק טישו בכניסה.

שמחה שבחרתי בחוג לתקשורת. התחזקה בי האמונה שיש כוח בסרטים להעביר מסר ולהצית מחשבות גם יחד.

נתראה בסיור הבא!

2

 

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>