הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

26 אפריל, 2016 פורסם ב יוצאים לשטח
אין תגובות

שבת אומנים בטבעון: אלפים ביקרו

בחמישי בערב התקיים במבשלה לקרמיקה אירוע פתיחה, כאשר האוצרת נורית וולפה הציגה את התערוכה "נוף משתנה" לקהל של עשרות מבקרים ואומנים ושוחרי אומנות

הצלחה לשישי שבת אומנים בקרית טבעון: המארגנים דיווחו לאחר האירוע על השתתפות ערה של קהל שפקד את בתי האומנים ואת האירועים השונים שהתקיימו בסוף שבוע שעבר ביישוב.

שישי שבת אומנים נפתח באירוע ססגוני בחמישי בערב במבשלה לקרמיקה במתנ"ס הדגניות .האוצרת נורית וולפה הציגה את התערוכה "נוף משתנה" מול קהל של עשרות מבקרים ואומנים ושוחרי אומנות. מנהל המבשלה אילן בק אמר דברי פתיחה. עזרא מזרחי , מנהל התרבות של רשת המתנסים של קריית טבעון ברך את האומנית האורחת סבינה קלוזה מגרמניה וכריסטינה פונגלץ מקרואטיה .בין האומנים היו אורית גינזבורג ושי אבידן .

בשישי קריית טבעון לבשה חג  לרגל שישבת אומנים, החגיגה האביבית, המסורתית של אמני קרית טבעון בהפקת רשת המתנסים של טבעון. כ 100יוצרים מרחבי טבעון הציגו ציורים, צילומים, אמנות פלסטית, קרמיקה, פיסול, אמנות שימושית, עבודות בעץ, ברזל ובזכוכית וגם עיצוב תכשיטים ואופנה. על הדשא במתנ"ס ניגנה תזמורת הקונסרבטוריון. ובאולם זוהר הציגה להקת הבלט של בית הספר למחול.

הדוכנים הרבים במרכז טבעון וברחוב הדגניות  נפתחו עם בוקר שישי.האווירה של פסטיבל תרבות בישוב פסטורלי וקרייה שוקקת אומנים ותרבות  הזמינה אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ.

המגוון העשיר של היצירות ויוצרים בפיסול, ציור, קרמיקה או אולי הצעירים תופסים לעצמם פינות משלהם ומתחילים לנגן ולשיר בשמחה, הילדים שעוברים בין כולם ומציעים כוסות לימונדה, כדורי שוקולד או כל צעצועים ,ספרים וכדומה. הספר. הפקה מוצלחת ביותר של רשת המתנ"סים בקרית טבעון שיודעים ליצור את האווירה הנהדרת, חגיגה בכל מקום. השלטים הפשוטים, כל אחד וייחודו, הצבעוניות, קצת אומנות, קצת מכירות, חנויות פתוחות, ילדים עסוקים במכירות, בתי קפה. כל אלו הופכים את האירוע לעממי, תרבותי, ייחודי  ומאוד "טבעון". עם המון אופי. הערבוביה הזו, הבלגן המסודר, התנועה הזורמת לאיטה ובסדר מופתי, הרבה אנשים ומשפחות מטיילים – זו גאווה מקומית עבור קריית טבעון.

מעגל יוצרות ססגוני וצבעוני  היה גם זו השנה השנייה בקריית חרושת בביתה הפסטורלי של הקרמיקאית אדווה נפתלי.

מתחם חדש של בעלות מלאכה התקיים ברח אורנים ביוזמתה של רחלי אלון .מפגש של 2 יוצרות של שותפות לב והרבה יצירה וברכה שנתן להן היקום.

האירוע הינו מפגש בלתי אמצעי שונה בתכלית מביקור מקביל במוזיאון, אירוע רב-תחומי מסקרן ומרתק הפונה לכל סוגי הקהל ויוצר מפגש מעניין בין סגנונות שונים, סוגיות אמנותיות שונות ומפגש בין אנשים עם הטבע והנופים הקסומים של הקריה.

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>