הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

3 אפריל, 2016 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

רדיו אורנים : מציל חיים

אישה שחשפה לראשונה את ההתעללות שעברה, ציינה כי ראיון ברדיו אורנים, לפני 4 שנים, היווה נקודת מפנה בחייה

לפני כארבע שנים ראה שדר רדיו אורנים מוטי גרנר פרסום של דבורה אורן רותם שבו סיפור על ילדה ואישה שחוו התעללות מינית קשה. גרנר פנה אליה ואז הסתבר לו שמדובר בה עצמה. היא נצרה את האירועים במשך כל השנים ולא חשפה אותם. בצעד אמיץ הסכימה להגיע לפני ארבע שנים לרדיו אורנים  ולחשוף את סיפורה.

השבוע, לקראת יום האישה פרסמה דבורה אורן רותם, פוסט מרגש בו ציינה את הריאיון ברדיו אורנים כנקודת מפנה בתהליך השיקום הנפשי שלה.

והנה קטעים מן הפוסט הארוך: "מגיל 9 עד 12 ( בערך ), עברתי התעללות מינית מתמשכת על ידי קרוב משפחה. וזהו. הגבולות התבטלו ונפשי התרסקה……. לפני 4 שנים גיליתי את הפייסבוק ואתכם חברים וחברות נפלאים והתאפשרה לי ההזדמנות לספר כל מה שעברתי בראיון רדיו מצולם (רדיו אורנים) שפורסם כאן. ומאז, והרבה בזכות התמיכה המופלאה שלכם חברים, התחלתי להשיל קליפות ומסכות של הכחשה, לאישה שאני ולנשיות שבי. זה לא היה קל, אבל זה סגר אצלי סוף סוף, את מעגל האשמה, הכובד והדיכאון סביב הגוף והנפש המורכבת שלי. חשפתי את הילדה המוכה והעצובה שדוכאה כל כך הרבה זמן ורק הציגה חזות של שמחה. וגדלתי."

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>