הצטרפו אלינו בפייסבוק

עקבו אחרינו

9 מרץ, 2016 פורסם ב מה בקמפוס
אין תגובות

משכן הנשיא: נשיאת אורנים בכנס של מנהלי מרכזים קהילתיים

נשיא המדינה: "מה שנראה כמבוי סתום כקונפליקט בלתי פתיר, הופך להזדמנות- בידיכם מפתחות חשובים וחיוניים לעיצוב החברה הישראלית"

יערה 3

 

"אנחנו מביאים את כולם למרכז אחד וכל אחד שומר על הזהות שלו, על הנרטיב שלו, על הסיפור שלו מבלי לטשטש. אנחנו לא מדברים פה על דו קיום אלא על קיום", אמרו לנשיא המדינה מנהלי החברה למתנ"סים שהתארחו ביום רביעי בבית הנשיא במפגש שנועד להניע את הדיון בכוחה החברתי, הכלכלי והאנושי של החברה למתנ"סים לפעול למען קידום חזון הנשיא לטובת ביסוס השותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית.

במפגש השתתפו הנהלת החברה למתנ"סים, יו"ר החברה למתנ"סים אביעד פרידמן ומנהלי המרכזים הקהילתיים מכל האוכלוסיות והמגזרים ברחבי הארץ, מקהילות דתיות, חילוניות, ערביות וחרדיות, וכן ופרופ' יערה בר און נשיאת מכללת אורנים וד"ר שרה שדמי ורטמן, ראש שדמות, הפועלת כזרוע הקהילתית של המכללה, שאף נשאו דברים במפגש.

החברה למתנ"סים הארצית משתפת פעולה עם שדמות, התורמת את הזווית האקדמית-מקצועית, המבוססת על הידע המקצועי והאקדמי והניסיון המבוסס על עבודה בשטח, במטרה לשפר באופן מתמיד את תהליכי בינוי הקהילה הקיימים במרכזים הקהילתיים בכל המגזרים והאוכלוסיות, בהתאם לחזון ולאסטרטגיה של הארגון.

בדבריו פנה הנשיא לאורחיו והדגיש את התפקיד והכוח שיש בידי כל אחד מהם ואמר: "אתם כאן היום כי אתם מנהיגים שבידם משימה שהיא שליחות. אנחנו מתחילים היום במסע שבמסגרתו כל אחד ואחת מכם יבררו מהם הנכסים שהם יכולים לגייס לטובת המשימה האדירה הזאת של ביסוס השותפות בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית. בידיכם מפתחות חשובים וחיוניים לעיצוב וגיבוש רקמת החיים המשותפת של החברה הישראלית שהיא היא התשתית שכל כך נחוצה לנו היום. אני מברך אתכם על הפעילות המדהימה שלכם שנוטעת בי כוח ותקווה."

 נשיא ויערה

צילום יניב אהרון – החברה למתנ"סים הארצית.

לחיצה על התמונה תוביל אתכם לנאומה של פרופ' יערה בר-און בבית הנשיא

ללא שם

השאירו תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>